2de Beoordeling - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Nathalie Bertram - WaarBenJij.nu 2de Beoordeling - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Nathalie Bertram - WaarBenJij.nu

2de Beoordeling

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

22 Juli 2011 | Spanje, Madrid

De tijd vliegt. Nog een klein weekje en dan is mama en tante han alweer hier om mij te bezoeken.
Intussen hebben de grote directeuren van H-top besloten dat wij als animatie team geen repetities meer nodig hebben. Dus dat betekend voor ons dat wij nu vaker moeten werken. Wij hadden in totaal in een week 11u repetities voor de shows. Dit was altijd in de tijd dat er geen activiteiten waren in de hotels. Nu we geen repetities meer hebben moeten wij nu vaker 3 dagdelen werken. Zo lijkt het dat we meer uren maken, maar in feiten is dat niet zo.
Het enige is is dat we nu 2 of meerdere keren per week 3 keer terug moeten komen naar het werk. Niet echt heel fijn maarja, het is zo.

Verder heb ik deze week mijn beoordeling weer gehad. Best goed, ik ben er zelf tevreden over. Op de meeste punten heeft Meri hetzelfde ingevult, maar op sommige punten zoals Zelfstandigheid, Vaktechnische vaardigheden, Sociale vaardigheden en Persoonlijke eigenschapen ben ik een +je omhoog gegaan. Ze heeft er ook nog bij geschreven dat ik meer mijn papieren moet leren en dat ik zo moet door blijven gaan tot het einde. Over de papieren dat weet ik, maar is vrij moeilijk want we hebben het al best druk. En als je dan een keer vrij bent dan ga je niet zo snel al die papieren zitten leren. Maarja ik ben er wel tevreden over.
Alleen de beoordeling van H-top die moet nog in worden gevult. Die is wat uitgebreider dan van mijn school.

De temperatuur is de afgelopen dagen hier best wat gedaald, en de zon laat zich niet veel zien. Zo natuurlijk ook op mijn vrije dag gisteren.
Maar heb gisteren goed kunnen uitrusten met film kijken en s'nachts gezellig opstap geweest.

Deze week ben ik dinsdag weer naar de Bumpers geweest toen Valerio daar ging dj-en. Daar heb ik ook Chantal ontmoet. Niet echt veel kunnen bijkletsen maar wel even leuk om haar hier gezien te hebben.

Woensdagavond bij onze show, hebben we bezoek gehad van de stagaires van vorig jaar, ook nederlandse meiden. Daarmee hebben ik Leo en tommy even mee staan kletsen. Zij hadden veel te vertellen over Meri. Ik had al vaker gehoord van Nico, receptionist, dat het vorig jaar vele male erger was geweest dan dit jaar. Zij hebben ons verteld dat als het heel erg is dat we dan wat meer moeten laten weten aan Marit.

Deze week heb ik ook weer iets raars meegemaakt met Meri. Dinsdagavond moesten Leo en ik samen muziek draaien in de andere bar. Deze bar moesten wij vanaf het begin al afsluiten om half 12 en niet om 12u. Komen leo en ik terug in de grote bar. Zegt Meri tegen mij en leo, wat doen jullie hier? Ik gezegd dat we de bar hebben afgesluiten. Zegt ze tegen ons dat dat nooit zo is geweest! Dus ik draai om en zeg dat ik wel weer terug ga. En trouwens er zaten 2 tafeltjes vol in de andere bar. Zegt ze nee nee, ga maar naar huis (was pas om 12u eigenlijk afgewerkt). Dus ik heb maar gewoon gezegd dat als zei zegt tegen mij dat ik naar huis moet dat ik dan gewoon naar huis ga. Uiteindelijk moesten we nog spullen opruimen en waren leo en ik pas om kwart voor 12 klaar. Beetje raar vond ik het maarja. Toch beetje eerder klaar.

Muchos Besos,

  • 22 Juli 2011 - 11:53

    Leonie :

    bleeeeegh

  • 26 Juli 2011 - 18:58

    Jeannette/Gunter:

    Hoi Natje

    Je beoordeling was toch fijn. Ik kan me voorstellen dat je het druk heb,maar zoals ik lees hebben jullie ook een fijne tijd daar. Wat leuk dat Han komt en je moeder. Ze zullen zeker wel een weekje blijven.Hopelijk
    wordt het weer beter dat zou fatastisch zijn. De tijd gaat snel want pappa en Karin komen ook nog.
    En dan nog 1 dikke maand en de stage zit er voor jou weer op.
    Gunter heeft een nieuwe laptop gekocht want zijn computer deed het niet meer zo goed vandaar dat we weinig van ons hebben laten horen.
    Nu is alles weer goed en kunnen we misschien nog wat mailen.
    Een fijne tijd en tot horens.

    Jeannette

  • 29 Juli 2011 - 12:07

    Indra:

    Hey Natje!
    Wat fijn dat het nog steeds goed gaat daar!
    Ik ben benieuwd hoe het daar is, maar daar zal ik snel genoeg achterkomen als we naar je toe komen!
    Hopelijk heeft Ramon al zijn tentamens gehaald, dan kan ie ook gezellig mee!
    Ik ben vorige week 3 dagen in Parijs geweest met hem, had ie voor zijn verjaardag gekregen! Was echt heel leuk. Het enige nadeel was dat het in Disneyland heel hard regende waardoor we met paraplu, poncho EN regenlaarsjes liepen! Die regenlaarsjes heb ik daar gekocht en ze hadden alleen maat 35 dus ik heb de hele dag pijn moeten lijden maar het was het waard ;) Natuurlijk mag jij die laarsjes nu hebben hahaha!
    16 augustus ga ik nog een weekje All Inclusive naar Turkije om even uit te rusten en daarna kom ik meteen door naar jou!
    Gaan we dan nog opstap? ;) We hebben nog heel wat avondjes in te halen! Als je terugbent drinken we meteen een cocktailtje.
    Nou, veel plezier en succes nog daar!
    Doe maar goed oefenen zodat we trots op je kunnen zijn! ;)
    xxxxxxxxx In -BSZ-

  • 11 Augustus 2011 - 11:11

    Indra:

    NIEUWE UPDATE AUB!! :(

  • 11 Augustus 2011 - 11:12

    Indra:

    En snel een beetje!!!!!!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Stage in Spanje

Recente Reisverslagen:

24 September 2011

Terugreis

20 September 2011

Laatste week

11 September 2011

`Thuis` blijven

07 September 2011

Laatste Bezoek!

21 Augustus 2011

Suprise!!
Nathalie

Actief sinds 26 Maart 2010
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 37410

Voorgaande reizen:

19 April 2014 - 31 Oktober 2014

The real deal!

08 Mei 2013 - 04 September 2013

Laatste stage naar.....?

29 April 2011 - 23 September 2011

Stage in Spanje

29 Maart 2010 - 27 Augustus 2010

Mijn Aupair Avontuur

Landen bezocht: