Bezoek en Rellen - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Nathalie Bertram - WaarBenJij.nu Bezoek en Rellen - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Nathalie Bertram - WaarBenJij.nu

Bezoek en Rellen

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

14 Augustus 2011 | Spanje, Madrid

Ik heb deze keer toch wel heel veel te vertellen.

De 30ste zijn mama en tante han aangekomen hier in spanje. Gelukkig was ik de eerste avond al vrij met mama en han. Van zaterdagavond tot dinsdagavond vrij gehad dus dat is alweer bijna 3 dagen vrij. Dat mocht ook wel want had van te voren heel veel overuren daarvoor gemaakt.
Zondag zijn we naar Tordera geweest voor de grote markt die daar elke zondag is. Niet te veel ingekocht; een mooie jurk en een bikini. Maandag zijn we met de boot naar Tossa de Mar geweest en dinsdag hebben we een lekkere rustige dag gehad. Woensdag zijn mama en han bij de show komen kijken. De zaterdag erop zijn ze alweer vertrokken, gaat snel zo de tijd. Zaterdagavond ben ik samen met de ouders van Tommy mee gaan uiteten. Harstikke gezellig gehad.

Dan krijgen we het slechtere gedeelte. Zondag is de telefoon van Tommy in het hotel gestolen en Maandag hebben we het nieuws gekregen dat Candice van Royal Beach naar huis gaat omdat Sharon naar Royal Beach gaat en er 1 iemand naar Casino moest of naar Calella. Dat wilde ze allebei niet dus heeft ze besloten om naar huis te gaan. Na de show kregen we op het dak te horen dat Mayra ook naar huis ging. Ook van Royal Beach. Als soort afscheid gingen we naar huis strand lekker kletsen en relaxen. Dat liep heel anders uit. Want zoals jullie misschien hebben gezien/ gehoord op het nieuws,is dat er rellen zijn geweest in de hoofdstraat hier in Lloret. Daar zaten wij gelukkig niet middenin maar de politie die dreef iedereen naar het strand toe, waar wij dus zaten. Wij met 4 man snel een omweg proberen te vinden naar huis. Niet een al te prettige ervaring als er constand geschoten wordt. Eindelijk op het dak aangekomen iedereen beetje in paniek en ongerust om degene die nog buiten waren. Dit heeft tot 6u in de ochtend geduurd. Daarna later deze week hebben Susanne en Sharon besloten om ook naar huis te gaan om verschillende redenen. Ook mede door de rellen hier.

Dus het gaat hier een stuk rustiger worden. Mijn kamer word leeg, ik dus in m'n eentje ;). En er zijn nog maar 4 animatie mensen over hier.

Hier hou ik het even bij voor nu.

Muchos besos!
Xxxx

• 16 Augustus 2011 - 18:13

Paps En Karim:

Fijn dat we uitgebreid met je hebben kunnen skypen want rellen daar bij jou is best wel eng als wij hier zitten. Maar gelukkig is het voorbij en merkten wij op skype wel dat je goed in je vel zit en dat je de boel uitstekend onder controle hebt. Pappa verheugd zich enorm op zijn verjaardag en je begrijpt wel waarom. Tot gauw, dikke kus van ons

• 22 Augustus 2011 - 11:30

Marcelien André:

Wat een leuk foto van jullie!!
    Geniet er maar van Nathalie en Tommy
    Liefs Mam x