Laatste Bezoek! - Reisverslag uit Lloret de Mar, Spanje van Nathalie Bertram - WaarBenJij.nu Laatste Bezoek! - Reisverslag uit Lloret de Mar, Spanje van Nathalie Bertram - WaarBenJij.nu

Laatste Bezoek!

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

07 September 2011 | Spanje, Lloret de Mar

Vrijdagavond waren EINDELIJK papa, karin en indra aangekomen. Al dacht ik dat ze donderdagavond aan kwamen, maar gelukkig herinnerde papa mij eraan dat dat pas een dag later was. Anders had ik staan wachten tot er iemand aan zou komen.
Nadat ik om 12u klaar was met werken liep ik meteen door naar de Boulevard waar ik met ze had afgesproken. We hebben tot een uur of 2 aan de sangria gezeten en lekker bij gekletst.
Zaterdag moest ik helaas trippel werken maar na het werken ben ik meteen door gegaan naar het B&B waar papa, karin en indra zaten. Ik kon daar gewoon blijven slapen omdat Ramon uiteindelijk toch niet mee kon. Zondagochtend op mijn eerste vrije dag met hun samen lekker aan een heerlijk ontbijt gezeten aan tafel! Ook weer een eeuw geleden. We zijn na het ontbijt met de huurauto naar Tordera geweest voor de markt, en daarna doorgereden naar Tossa de Mar. Was niet veel te doen, maar daar hebben we even lekker gegeten.
Maandag zijn we redelijk vroeg vertrokken naar Barcelona. Daar was het even zoeken voor een parkeerplek maar uiteindelijk eentje overdekt gevonden en daarna de metro gepakt naar het centrum.
Lekker geshopt natuurlijk en lekker veel op terrasjes gezeten. Na een lange dag in Barcelona zijn Indra en ik s’avonds even opstap geweest. Eerst een drankje gedaan in de Muï en daarna met een paar andere van het dak naar de Tropics geweest. O, ja en van te voren ook nog even op de foto geweest met Jack Sparrow! ;)
Dinsdagmiddag moest ik helaas weer aan het werk. S’avonds lekker samen gegeten met Tommy erbij en daarna zijn ze allemaal komen kijken bij de Flamenco show. Waarvoor ik heb gezorgd dat Indra even op het Podium kwam ;) Ook heeft mijn Headentertainer even een goede indruk achtergelaten bij mijn vader, want ze stak haar middelvinger op naar Tommy omdat hij een opmerking maakte. Bij iedereen aan de tafel! Tommy zei namelijk dat ze misschien beter de gordijnen dicht moest doen want de kinderen bleven erachter kijken. Zei Meri dat hij dat zelf maar moest doen, nou ja Tommy was niet aan het werk. Dit had Meri zelf ook gezegd als ze niet aan het werk was. Maarja een middelvinger opsteken hoeft niet. En zeker niet waar ook alle gasten bij zijn!
Woensdagmiddag had ik vrij genomen om samen de verjaardag van papa te vieren. Weer lekker uit eten geweest en daarna heb ik ze meegenomen om naar onze show te kijken.
Dat was alweer hun laatste dag, want ze zouden s’ochtends weer vroeg vertrekken.

Verder heeft Meri haar overuren en vakantie uren opgenomen en heeft een week vrij gehad. Dus Jenni was de baas! Jeeuh voor ons! Een relax weekje dus.
Zo mag ook van Marit onze beoordeling in worden gevuld door Jenni, wel fijn want zo kunnen we ook een beetje zien wat Jenni allemaal schrijft want normaal mag zij van Meri zich er niet mee bemoeien. Ben benieuwd.

Ook is er ondertussen een besluit gevallen over onze terugreis. Mijn terugreis stond al vast met die van Suus en Sharon, maar omdat die al weg zijn heb ik gevraagd of er meerdere met mij mee gingen. In eerste instantie zeiden ze bij solmar dat het niet mogelijk was om ons met z’n 4en (Ik, Tommy, Leonie en Hoby) bij elkaar te plaatsen. Maar na paar keer aandringen en bellen is het de moeder van Tommy gelukt om een ticket te boeken van maar 75 euro voor de rest en met een extra koffer omdat ze zolang weg zijn geweest! Super! Nu gaan we de 24ste met de bus terug met z’n allen! De rest; Soraya, Femke en Stefanie worden opgehaald met de auto.
Het aftellen is nu echt begonnen! Nog maar 2 weken precies werken en dan zijn we alweer klaar. Het gaat wel veeel langzamer nu. Het na seizoen in nu officieel begonnen in het hotel. De grijze mensen zijn nu aangekomen. Dus voor ons als animatie: weinig te doen in de miniclub. Elke keer maar 2 kinderen of zelfs geen. Boring dus. We moeten ook echt onze activiteiten aan gaan passen voor de oudere mensen. Waterpolo gaan ze echt niet meedoen. Meer activiteiten zoals kaarten, biljard en dergelijke. Ik vindt het maar saai worden, nu er geen kinderen meer zijn, ik moest gisteren de questionnaires doen met al die oudjes. Nou ik moest alles 5 keer roepen in het Frans wat ik niet kan, en dan horen ze het pas. En dan sturen ze je ook nog door naar de volgende van de groep omdat die het beter verstaat of een bril bij zich heeft. Kan je weer opnieuw beginnen, en dan zo heel de zaal! Je wordt er gek van. O ja en dan komt ook nog de saaie Franse dans muziek!

Gisteren hebben we te horen gekregen dat wij de prijs van de Merchandising hebben gewonnen! Wat het gaat worden weten we nog niet, maar dat hoop ik binnenkort ook aan jullie te kunnen vertellen! Ook heeft Alex nog iets leuks achtergelaten: we moeten gaan inventariseren. Bah, we moeten echt alles gaan tellen!! Alle papier,kleding, pennen alles!! En alles hebben ze in het Catalaans opgeschreven!!

Internet doet het eindelijk weer na 2 weken! Meteen kijken wat er gaat gebeuren bij GTST na de Klifhanger!!

Muchos Besos!!

  • 07 September 2011 - 19:57

    Frederique:

    Hey lieve meid!
    Super leuke tijd gehad met je papa, karin en Indra dus, goedzo! Nog een paar weekjes en dan weer lekker in Hollanda;)
    Dat is wel een beetje saai ja, nou blij dat je over 2 weekjes lekker naar huis komt! Hier is alles verder goed! Druk met school en paardrijden;)
    Nog heel veel plezier daar en gelukkig tot heel snel! Mis je!!
    Liefs fre

  • 08 September 2011 - 04:27

    Dees:

    Mis you! Maar zo te lezen heb je het weer super :) stoer van je! Je ziet er happy de peppy uit op de pics, ook al was het vast niet easy zo 'alleen'.

    Ga je snel weer zien na de 24e als je terug komt. Dan spreken we af! Hier alles goed, buik groeit hard! :s en Valéria ook :)

    Dikke kus en geniet er nog ff van de laatste weken, ook al is het met de grijze golf ;)

    xx Dees

  • 08 September 2011 - 21:50

    Elmi:

    Meissie,
    Ik lees weer dat je een hele leuke tijd hebt gehad met je familie, fijn dat je hebt genoten. Je hebt ze ook een heleee lange tijd gemist.

    Geniet nog van je tijd daar, samen met Tommy! En heel veel succes nog. You can do it.

    Veel plezier nog met de oudjes haha!
    & ik zie je snel!!!!!

    xxx Elmi

  • 09 September 2011 - 22:28

    Mam:

    Heeel veel sterkte nog met de laatste loodjes Nathalie xx je mamsie

  • 09 September 2011 - 22:29

    Mam:

    Heeel veel sterkte nog met de laatste loodjes Nathalie xx je mamsie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Lloret de Mar

Stage in Spanje

Recente Reisverslagen:

24 September 2011

Terugreis

20 September 2011

Laatste week

11 September 2011

`Thuis` blijven

07 September 2011

Laatste Bezoek!

21 Augustus 2011

Suprise!!
Nathalie

Actief sinds 26 Maart 2010
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 37427

Voorgaande reizen:

19 April 2014 - 31 Oktober 2014

The real deal!

08 Mei 2013 - 04 September 2013

Laatste stage naar.....?

29 April 2011 - 23 September 2011

Stage in Spanje

29 Maart 2010 - 27 Augustus 2010

Mijn Aupair Avontuur

Landen bezocht: