`Thuis` blijven - Reisverslag uit Lloret de Mar, Spanje van Nathalie Bertram - WaarBenJij.nu `Thuis` blijven - Reisverslag uit Lloret de Mar, Spanje van Nathalie Bertram - WaarBenJij.nu

`Thuis` blijven

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

11 September 2011 | Spanje, Lloret de Mar

Nou daar zit ik dan weer met een koffie in het cafe `Koffie`. Weer geen internet op het dak. Volgensmij doen die Polen achter ons op het dak iets met dat internet! Wordt er gek van. Naja Woensdag avond ben ik super ziek geworden met s´nachts koorts. Minder dus, want daar zit je niet op te wachten met nog 25 tot 30 graden hier. Donderdag afgemeld want ik stond nog te rillen als een rietje met 28 graden. Op dat moment zit je natuurlijk het liefste thuis in je eigen bed, met je mamma. Vrijdag ook nog ziek gemeld maar omdat ik meer dan een dag ziek was, moest ik persee naar de dokter om een bewijs te halen. Daar vertelde de dokter dat ik inmiddels geen verhoging meer had maar dat ik een buikinfectie heb opgelopen. FIJN!!! Waarschijnlijk van het eten. Die dag moeten leven op Aquarius, en de rest van de dagen op dieet: gekookte groente, geen melkproducten en gegrild vlees of vis. Dat is echt mogelijk in het hotel. NIET! Alles wordt hier met olie bereid wat ik dus niet mag hebben nu. Dat werdt zelf koken op het dak. Met een geleend kooksetje van Femke. Gelukkig kon dat want de dokter gaf me een brief voor werk dat ik nog 2 dagen thuis moest blijven.

En dan kwam er ook nog eens bij dat vrijdag tijdens de eerste activiteit s'middags (waterpolo). Een man van 65 is overleden. Hij had al hartproblemen maar kreeg daar een hartstilstand. De man hebben ze bijna een uur geprobeert te reanimeren. Maar heeft helaas niet kunnen baten. Leonie was overstuur. Logies want het gebeurde tijdens haar activiteit.

Maarja na al dat voel ik me nu een stuk beter en ga ik morgen weer aan het werk. Nog maar 9 dagen werken! Jippie, waarvan ik deze week 3 keer s'avonds een show mag dansen! :)
Alexis, Royal Star en Royal Beach.

Donderdag hebben ik en Tommy eindelijk samen vrij! We gaan samen naar waterworld! :)

Beoordeling is ook ingevuld, redelijk goed. Uiteindleijk toch niet door Jenny ingevuld maarja. Ben op punten vooruit gegaan en het commentaar erbj was ook wel aardig. Meeste wist ik al wel. Dat ik goed zelfstandig ben en dat ik stap bij stap in de taal vooruit ga. Dusja geen nieuw nieuws ;)

Onze prijs voor de Merchandising is een 4u doorende tocht op een catamaran boot met incl. eten. Dit gaan we met z'n allen doen de 23ste voordat we naar huis toe gaan. Alleen dan zonder Meri, want Meri vindt de prijs niet leuk en wil het kaartje verkopen.

Dit was het dan weer!!
Muchos Besos!!!

  • 11 September 2011 - 20:25

    Frederique:

    Och nee toch was je zo ziek:( gelukkig nu weer wat beter dan! Niet weer ziek worden he!! Heel veel plezier met tommy op je vrije dag en je catamaran tocht! En nog even succes met koken dan;) haha hier gaat alles wel goed. Ben blij als je weer terug bent en we lekker bij kunnen kletsen! Heb je zo veel te vertellen en jij mij ook waarschijnlijk;) nog veel plezier!! Liefs xx

  • 12 September 2011 - 19:05

    Elmi:

    Nathalieee,

    Ohjee ziek geworden, dat is niet zo best. Gelukkig ben je weer opgeknapt! En wat zul je gezond worden met dat dieet. En heeft mijn kaartje wat troost gegeven haha!

    Heel veel plezier met Tommy in waterworld, dat is wel heel gaaf. Glijden maaaar!

    Geniet van de 23e!

    En tot SNEL! :D

    xxxx Elmi

  • 12 September 2011 - 20:20

    Karin:

    Tijdschriften en boekjes voor de terugreis zijn onderweg. Liefs karin en knuffels van paps en Jip

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Lloret de Mar

Stage in Spanje

Recente Reisverslagen:

24 September 2011

Terugreis

20 September 2011

Laatste week

11 September 2011

`Thuis` blijven

07 September 2011

Laatste Bezoek!

21 Augustus 2011

Suprise!!
Nathalie

Actief sinds 26 Maart 2010
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 37415

Voorgaande reizen:

19 April 2014 - 31 Oktober 2014

The real deal!

08 Mei 2013 - 04 September 2013

Laatste stage naar.....?

29 April 2011 - 23 September 2011

Stage in Spanje

29 Maart 2010 - 27 Augustus 2010

Mijn Aupair Avontuur

Landen bezocht: