Internet! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Nathalie Bertram - WaarBenJij.nu Internet! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Nathalie Bertram - WaarBenJij.nu

Internet!

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

14 Juli 2011 | Spanje, Madrid

Het is er nu eindelijk hoor! : Internet op het dak. Dan wel buiten en niet binnen in mijn kamer maarja beter iets als niets dan maar. Nu nog proberen of het internet snel genoeg is voor skype.

Alles gaat nog steeds goed hier. Al ontstaan er wel wat irritaties op het werk af en toe. Maar dat geld meer voor mijn collega’s dan voor mij. Onze head entertainer is namelijk niet de aller vriendelijkste persoon die er binnen het hotel werkt. Ze maakt vaak opmerkingen zoals: Nee dat doe je helemaal niet goed! En veel ergeren zich eraan dat ze meer commandeert dan vraagt. Ga dit doen of ga dat doen. Maar ik had erzelf ook nog met Jenny over gesproken en die vertelde dat ze daar vorig jaar ook veel moeite mee had zoals de rest. Maar dat ze het nu laat voor wat het is. En dat heb ik ook. Bij mij gaat het dan gewoon het ene oor in en het andere oor uit. En voor mij geld gewoon: zij is mijn baas binnen het hotel en ik heb naar haar te luisteren als stagiaire. Het is natuurlijk niet altijd even leuk maarja, ik erger me daar niet zo aan. Ik wil hier gewoon een leuke zomer hebben en dat laat ik niet verpesten door iemand die af en toe niet haar bui heeft. Voor de rest is dat iets moeilijker.
Maar zo heb ik van de week wel voor het eerst de merchandising verkocht op het podium na de minidisco in 3 verschillende talen. Natuurlijk niet volgens de verwachting van Meri, maar dat kon mij niet veel schelen want dat was mijn eerste keer. En nu gaat het al veel beter. Ik heb zelfs van de week de bingo samen met Jenny gedaan. Alle Spaanse en engelse nummers zelf gedaan. Klinkt makkelijk, maar alle nummers kende ik niet super goed. En het ging naar mijn verwachting echt super goed, dus dat was weer een verbeterings moment voor mezelf.

Afgelopen zondag ben ik samen met Ezra wat op een terassje gaan drinken want die was hier op vakantie met vriendinnen. Super gezellig even wat bijgekletst en eventjes op het strand gelegen met het mooie weer. En aan het eind van deze week komt een klasgenootjes van ROC naar hier met vriendinnen en ook nog Chantal van het CIOS. En ook nog maar 2 weekjes en dan is mamma met tante Han hier! Iedereen hier op het dak heeft al 1 of verschillende keren familie hier op bezoek gehad dus nu wil ik ook wel bezoek hebben! :)
Ik ben trouwens al op de helft!

Vandaag is Suzanne vertrokken naar Nederland voor de bruiloft van haar zus. Ik ben natuurlijk super jaloers! Maar maandag komt ze al weer terug. Nu hebben Sharon en ik de grote kamer voor ons een paar dagen alleen.

Ook heb ik hier de afgelopen dagen een oorontsteking opgelopen, die ik nog nooit heb gehad (zolang ik me kan herinneren). En ook een afte die is gaan ontsteken in mijn mond. Lekker allebei tegelijk aan een kant. Dus iedereen die lacht mij hier uit met mijn dikke wang als ik praat. Ben wel naar de dokter ervoor geweest, en die heeft me medicijnen gegeven.
Hopen dat het snel over gaat!

Ik heb al verschillende leuke kaarten binnen gekregen van mensen!
En ik kijk uit naar mijn bezoek!

Muchos Besos!

  • 14 Juli 2011 - 16:16

    Bsm En Paps:

    Hey schatteke,

    Je leert het al goed, het ene oor in en het andere uit. Maar ja, dat had je in Nederland al goed kunnen oefenen. haha.
    Tsja, en wat je bezoek betreft, je weet hoe we er voorstaan. Het is afwachten. Maar alles komt goed, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
    We missen je in ieder geval wel en voor je het weet zie je ons weer.
    Maak jij maar veel lol daar en geniet van al dat spaanse temperament.
    hele dikke kus van ons (ook van Jip)
    xxxxxxxxxx

  • 15 Juli 2011 - 14:14

    BSM:

    Ik zie het nu pas goed op de foto's.
    Soyamelk!!!!!!
    Luister je stiekem toch nog naar je bonusmoeder.
    xxx

  • 16 Juli 2011 - 04:56

    Dees:

    Ah, te druk hier maar eindelijk weer een nieuw verslagje gelezen.

    Zo te lezen gaat het nog steeds goed :) weer een puntje erbij door de nummers in het spaans goed te doen. Gaat goed zo... straks spreek je het vast vloeiend.

    Wat leuk dat je Ez hebt gesproken en gezien. Vast ff leuk om weer bekende te zien, maar zo te lezen heb je meer bekend bezoek dus dat is wel iets om naar uit te kijken.

    Hier alles goed, druk natuurlijk. Buik groeit goed, alweer 17 weken inmiddels. Over 3 weken weten we wat het wordt.

    Ik houd je op de hoogte!

    Dikke kus Dees, Val en Tal

  • 17 Juli 2011 - 08:27

    Fred En Ans Boekhors:

    Hallo Nathalie,

    Vrijdagavond was je moeder hier en heeft ze ons getipt op je reisverslagen. Toen je in Engeland was, hebben we ze steeds gelezen, maar ik was het adres kwijt. We moesten dus nog veel lezen en veel foto's kijken, maar je hebt het blijkbaar prima naar je zin en op de foto's is dat ook te zien. Fijn voor je! Inmiddels al op de helft, dus geniet er nog maar van!
    Groeten van Fred en Ans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Stage in Spanje

Recente Reisverslagen:

24 September 2011

Terugreis

20 September 2011

Laatste week

11 September 2011

`Thuis` blijven

07 September 2011

Laatste Bezoek!

21 Augustus 2011

Suprise!!
Nathalie

Actief sinds 26 Maart 2010
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 37424

Voorgaande reizen:

19 April 2014 - 31 Oktober 2014

The real deal!

08 Mei 2013 - 04 September 2013

Laatste stage naar.....?

29 April 2011 - 23 September 2011

Stage in Spanje

29 Maart 2010 - 27 Augustus 2010

Mijn Aupair Avontuur

Landen bezocht: