Terugreis - Reisverslag uit Lloret de Mar, Spanje van Nathalie Bertram - WaarBenJij.nu Terugreis - Reisverslag uit Lloret de Mar, Spanje van Nathalie Bertram - WaarBenJij.nu

Terugreis

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

24 September 2011 | Spanje, Lloret de Mar

Onze laatste uurtjes hier in lloret en nog snel even een klein berichtje op mijn blog.

Ik wil helemaal niet weg!! Laatste dagen zijn zó snel gegaan en waren zó leuk!

Catamaran geweest met super weer! Laatste show, drankje doen met animatieteam en laatste keer opstap met alle studenten van het dak!! Janken dus elke keer dat we afscheid moeten nemen!

Gisteren inpakken schoonmaken en dat soort saaie gedoe.
En vandaag om 8u vertrekken we dan met de bus!! Meri en Jenni komen hopelijk ons uitzwaaien bij de bus!! :D Wil geen afscheid nemen!!! :( We hebben ze al wel een hollands pakket gegeven als afscheids kado. Mijn beoordeling gekregen, een 7.

Hasta luego!!

• 24 September 2011 - 16:48

Frederique:

Fijn dat de laatste dagen nog super leuk zijn geweest! Gelukkig is t hier ook redelijk lekker weer (iig geen regen) ;) goede terugreiss!!!