Laatste week - Reisverslag uit Lloret de Mar, Spanje van Nathalie Bertram - WaarBenJij.nu Laatste week - Reisverslag uit Lloret de Mar, Spanje van Nathalie Bertram - WaarBenJij.nu

Laatste week

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

20 September 2011 | Spanje, Lloret de Mar

Dit zal waarschijnlijk mijn laatste bericht zijn vanuit Spanje!!
Jeejj!, morgen nog 9 uur werken en dan zit mijn stage hier in Lloret er alweer op. Ik kan me nog goed mijn eerste dag herinneren.

Afgelopen donderdag op onze vrije dag, zijn we dus naar Water World gegaan. Eerst natuurlijk uitgeslapen, want onze energie was gedaald naar het 0 punt ongeveer. Het weer werkte zoals de laatste maanden goed mee. Het was ongeveer 25 graden dus lekker! De dag van 2u tot 6u doorgebracht in Water World. Het is niet super groot daar maar leuke glijbanen. Helaas was er 1 gesloten omdat het naseizoen is. Natuurlijk alle glijbanen gehad. Steile glijbanen, glijbanen met boten. Super leuk, met als afsluiting eten bij de Wok (groenten!!).
De rest van het weekend moest ik gewoon elke dag tripel werken. De laatste loodjes wegen het zwaarst, vooral als de tijd langzaam gaat. Je kijkt zo uit naar de dag dat je weer thuis bent. Dat je je familie en vrienden weer kan zien. Dat alles nóg langzamer gaat. Het is ook zo rustig in het hotel, allemaal oudere mensen en geen enkele kinderen. We hebben zelfs al 2 weken geen minidisco meer s´avonds. Vaak hebben we dus geen mensen voor onze activiteiten, maar heel soms hebben we fanatieke gasten die met elke activiteit deelnemen.
Dat haalt wel een beetje je motivatie weg.

Gelukkig was er zaterdagavond een meisje lekker aan het dansen op het podium en vroeg elke keer een liedje aan van Shakira. Zo zie je, kinderen vergen veel energie van je, máár je krijgt er ook veel energie van.

Meri gaat in november weg bij h-top, want ze gaat 2 maanden naar Venuzuela. Hierdoor worden Jenni haar uren nu terug gezet naar 24u per week, alleen voor in het weekend. Balen voor haar. Er wordt flink wat bezuinigd in de winter hier. Sommige hotels gaan dicht. Zo vertelde Samir van Alexis gister bij de laatste show daar, dat zij misschien zondag al dicht gingen. Ook zijn er vorige maand al bij Royal Star veel obers ontslagen.

Morgen dus de laatste werkdag. Laatste beoordeling laten invullen en volgens mij nog veel meer papieren, en dan s’avonds onze echte laatste show!! We hebben iedereen van het animatie team Lloret uitgenodigd om wat te gaan drinken na afloop. Hopen dat ze op komen dagen allemaal!! :) Morgen wil ik ook als souvenir voor mezelf een Cd kopen van de minidisco en de clubdansen! Voor 5 euro mogen wij die meenemen :)

Donderdag gaan we met z’n 4en, Leonie, Jenni, Tommy en ik, om 11u al met de Catamaran mee, onze prijs van de merchandising.
Het weer zal volgens de planning goed zijn onze laatste dagen. Behalve afgelopen zondag hadden we echt rotweer. Hele dag donker en regen met 17 graden. We bevroren onderhand, overdag en s’nachts. Dat wort wennen als we in NL weer aankomen!!

Vrijdag de koffer inpakken. En zaterdag waarschijnlijk de kamers schoonmaken en dan rond 18u vertrek ik met Leonie, Hoby en Tommy met de bus naar Nederland!

Muchos Besos & See you at home!

• 20 September 2011 - 21:08

Frederique:

Hej Meid!
    Geniet maar van je laatste daagjes in het heerlijk warme spanje daar, hier valt het nu mee maar o wat is het hier rot weer geweest;) k ga mee volgend jaar naar een warm land haha Gelukkig kan je terug kijken op een super leuke stage en dadelijk ook weer om heerlijk thuis te zijn! Ben blij als je k je weer zie;) Wel redelijk jaloers op je bruine kleurtje denk ik maar dat gaan we wel overleven!
    Veel plezier met de Catamaran en je laatste daagjes daar! Tot heel snel!!
    Liefs xx

• 21 September 2011 - 04:53

Dees:

Jeuhhhh, het komt nu echt dichtbij :) wat zullen een hoop mensen blij zijn dat je straks weer terug bent.

Hier alles mwhaaa, maar we spreken af als je weer thuis bent en kletsen dan bij, oke?

Dikke kus Dees

• 21 September 2011 - 11:12

Bsm:

tsja, wat zal ik ervan zeggen Je wil wel heel graag naar huis. Dat snap ik ook heel goed maar thuis is ook heel snel weer gewoon (lees saai). Naar school, kamer opruimen, regen, weer naar school, weer regen etc.....
    Een half jaar geleden stond je te popelen om van huis weg te gaan, weet je nog!!!
    Dus lieve schat, we zijn blij om je volgende week weer te zien maar je zal snel weer terug kijken op een fantastische mooie en leerzame zomer in Spanje. You did it!!!!!!
    Zoals je weet is Jip de eerste die je zal begroeten maar wij komen snel daarna. Goede reis alvast en een hele dikke kus van het thuisfront.

• 21 September 2011 - 14:29

Elmi:

Jaaaaa eindelijk, het einde is in zicht! Dan zie ik je weer, wat duurt een half jaar lang. Al is het toch snel gegaan, maar dat is achteraf altijd he ;)!
    Morgen nog heeeel veel plezier met catamaran en geniet er van met zijn allen.
    Leuk dat je bij 17 graden al bevriest, dan bevries je hier ook ;) erg warm is het hier niet. Al valt het vandaag mee, 20 graden.. Al slaap ik wel weer met 2 dekbedden, maarja wie ben ik haha!
    Tot snel en we spreken en zien elkaar snel! Goede terugreis in de bus!
    xxxxxjes Elmi!

• 21 September 2011 - 23:13

Mama:

tsja een half jaar duurt lang aan de ene kant en aan de andere kant ook weer niet omdat je daar je goed staande hebt gehouden Toppertje!
    Ben trots op je meid.
    Het zal wel weer heeel fijn zijn om thuis te zijn bij alles waaar je om geeft.
    lieve groet en tot a.s.zondag!