Suprise!! - Reisverslag uit Lloret de Mar, Spanje van Nathalie Bertram - WaarBenJij.nu Suprise!! - Reisverslag uit Lloret de Mar, Spanje van Nathalie Bertram - WaarBenJij.nu

Suprise!!

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

21 Augustus 2011 | Spanje, Lloret de Mar

Deze week begon als normaal. Maar zoals de meeste al weten vertrokken dinsdag aan het eind van de middag mijn kamergenoten Suzanne en Sharon terug naar nederland. Een hele grote kamer voor mij alleen. Na 6u, na mijn werk, heb ik de hele kamer opgeruimt en alles een beetje gezellig gemaakt voor mezelf. Er werd veel tegen mij gezegd dat ik samen met Lily (die nu ook alleen op haar kamer zit) op een kamer moest. Maar daar had ik zelf helemaal niets over gehoord van Marit. Dus heb een lekkere loung ruimte gemaakt om met z'n alle bij mij binnen te kunnen zitten.
Disdagavond na mijn werk, kwam ik terug hier op het dak en begon tegen iedereen die buiten zat te vertellen wat ik weer mee had gemaakt met Meri. Ze vindt het namelijk heel erg leuk om zelf steeds niet de minidisco mee te dansen en dan ons een beetje uit staan lachen als ze de muziek sneller zet. Dus had ik deze keer aan haar gevraagd of zij de volgede keer de minidisco wil dansen als wij haar staan uit te lachen. Maar dat begreep ze maar elke keer niet (ze wilde mij gewoon niet begrijpen). Dus ik ben samen met leonie naar de kleine bar gegaan om daar muziek te draaien. Komt Jenny om kwart over 11 aan dat ik alle Clubdansen mee moet dansen(altijd na een show). Jenny zei al tegen mij dat dat waarschijnlijk voor straf was. Najaa zo loopt het nu eenmaal. Soms af en toe wel even fijn om dat gewoon tegen haar te zeggen. We hoeven natuurlijk niet over ons heen te laten lopen.
Maar na dat verhaal te hebben verteld liep ik naar mijn kamer en werdt ik daar verast met kaarsjes in het donker met allemaal hartjes!! En daar zat Tommy op mij te wachten. Heel lief!

Donderdagmiddag na de Spaanse themadag had ik met Paulina afgesproken (Spaanse vriendin die ik heb leren kennen in Engeland. Aupair.) Samen met haar en d'r vriend even lekker op het terras gezeten en even rondgelopen door Lloret. Was super leuk haar even te zien. Want we hadden allebei niet verwacht dat we elkaar nog ooit zouden zien! Ze woont vlak bij Madrit dus ze had een flinke reis van 8 uur achter de rug. Ze is samen met haar vriend onderweg naar Salou voor vakantie, en hadden een tussen stop hier in Lloret.

Vrijdag heb ik ook een leuke actie meegemaakt. Er was een groep Poolse mensen in het hotel die graag een opvoering wilde doen in ons hotel. Super leuke opvoering opzich, zelf ook even een klein dansje aangeleerd. Maar om 12u moest ik dus de muziekinstalatie even afsluiten met de sloten. Maar nathalie die laat even heel leuk de sleutels van alles in de la zitten die ze net met alle sloten heeft afgesloten!! Vet probleem dacht ik dus. Wij geprobeerd om met een haarspelt de sloten open te maken, maar no way dat dat lukt. Daarna hebben we een beetje ruimte tussen de sloten gevonden en met onze hand overal tussen gewrongen de sleutels eruit gevist. Lucky!!

Gisteren zijn alle Franse en Italiane aangekomen om hier Playa Fiesta te vieren. Heel hotel Casino Royal is daarvoor afgehuurd door een Franse reisorganisatie. Ons is al verteld dat we goed moeten oppassen, want de meeste komen hier om op de vuist te gaan. Gisterenavond dus al meteen gemerkt. Er staat hier nu vanaf s'avonds 13 man bewaking. Wat normaal 1 of 2 man is.
Een Franse jongen had al de rodiator gesloopt waardoor onze personeels ingang helamaal onder water stond.
Na dat alleemaal zijn Femke, Hoby, Stefantie en ik naar het casino gegaan. Ik natuurlijk om te kijken hoe iedereen lekker zijn geld verliest!! Later zijn Tommy en Soraya er nog aan toe gevoegd.
Hoby die had tijdens Black Jack meteen al zijn geld ingewisseld, en ja hoor meteen ook alles verloren. Daar gaat z'n geld. Femke had ook nog black jack gedaan maar die had uiteindelijk niets verloren of gewonnen. Daarna als laatste ging Tommy het even proberen. Na paar rondjes stond hij 10 euro in de plus. En ik maar roepen dat hij moest stoppen. Maar nee toch luisteren naar Hoby en toch nog een rondje meedoen. 5 euro verloren. Maarja uiteindelijk dus 5 euro verdient.

Vandaag lekker vrij! Het weer is goed. Ben ik niet altijd gewent op mijn vrije dag. 29 graden in de schaduw hier.Vanavond lekker uit eten genomen door Tommy en lekker geluierd op mijn vrije dag. Merk wel af en toe dat ik soms rust te kort kom hier. Maar nog eventjes en dan zit ik alweer thuis! Dan kan ik genoeg uitrusten. Verder ben ik aan het aftellen totdat papa, karin en indra hier eindelijk zijn! Kijk er zo erg naar uit!

Muchos Besos!!
Xxx

• 22 Augustus 2011 - 18:06

Marcelien André:

Wat een leuke foto van jullie!
    Het was erg gezellig zo te zien
    kusjes Mam

• 22 Augustus 2011 - 21:53

Frederique:

Hola Chicka!

Como estas? Hier alles goed! Ben helemaal dood want het is Leende Kermis! En ga morgen op Introkamp van school dus dat zal ook wel weer wat worden;) wat een super leuke foto!! even over dat als k thuis ben kan ik genoeg rusten... Dacht t niet;) hebben heel wat tijd in te halen haha k denk dat we een hele week op t terras moeten gaan zitten voor we bijgepraat zijn! Maar komt goed! Heel veel plezier daar nog en kijk er naar uit dat je weer thuis bent! Geniet er (samen) nog van!!

Liefs xx Fre

• 25 Augustus 2011 - 10:03

Chantal(leke):P:

leuke foto:)
    ma je ete ziet er voor mij niet echt lkkr uit:S:P

nog heel veel plecieer daar en geniet er van!!!

xx

• 01 September 2011 - 19:58

Menno,karin,Indra:

Super weekje gehad. Genoten van jou, Tommy en de hele club. En heerlijke sangria......