Circus - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Nathalie Bertram - WaarBenJij.nu Circus - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Nathalie Bertram - WaarBenJij.nu

Circus

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

06 Juli 2011 | Spanje, Madrid

Afgelopen zaterdag heb ik samen met collega´s Tommy, Rosi, Meri en Maaike Circus Raluy bezocht. Super leuk! Het was een lange tijd geleden dat ik naar een cirus ben geweest, en deze was eentje zonder dieren.
Veel gelachen, want natuurlijk werd er iemand van ons naar voren geroepen om even deel te nemen aan een eigen gemaakte `concert´ met instrumenten. Zie natuurlijk de foto´s!
Na het circus wilde we met z´n allen gaan eten, maar ik wilde het liefst geen pizza of pasta. Want dat kan je hier op elke hoek krijgen.
Dus uiteindelijk zijn Tommy en ik samen helemaal naar het begin van Malgrat gelopen om daar Chinees te eten.Ongeveer 30 min lopen. We waren er laat! Maar het was super lekker en goedkoop! We hebben daar voor 26 euro gegeten en gedronken met z´n 2en.

Verder is van de week Nico langs geweest op het dak. Dat is de receptionist in Royal Star. Samen met zijn 5 maanden oude blonde labrador pup. Zo schattig! Heel speels natuurlijk en hij heet Chico en heeft super groene ogen! Appart! en mooi!

Vandaag zijn er helaas 2 jongens van het dak moeten vertrekken zomaar. Zij kwamen van de TIO in Amsterdam en hun docent vondt deze stage niet geschikt voor hun opleiding. Dus heeft zij vandaag besloten dat zij vanmiddag overgeplaatst zijn naar van der Valk in Playa d´Aro.

Deze week is Ezra (collega Manfield) hier in lloret en volgende week is Chantal (klasgenootje van CIOS) hier.
Echt heel leuk! Zijn allebei op vakantie met vriendinnen hier, maar we gaan proberen te regelen om samen iets te doen. Jippie!

Adíos!
Muchos Besos!!

  • 06 Juli 2011 - 21:30

    Mam:

    Leuk dat je ook eens wat anders mee maakt daaro.
    Jij weet het allemal wel te regelen meid!
    Fijn dat je het nog steeds naar je zin hebt je ziet er goed uit ondanks alle pasta en pizza.......
    Ja haute cuisine zullen ze niet serveren in Lloret. Alleen maar bij je moeder natuurlijk...hi ,hi
    Je zei het laatst al dat je het eten mist van je mamsie
    Dit weekend ga ik mij storten op het maken van de overheerlijke Paella Valencia met Sangria in Nederland alleen zullen we niet zo veel zon hebben als jij daar bruine!!
    xx Muchas Besos Chica


  • 06 Juli 2011 - 22:09

    Fre:

    Hola Chicka!
    Haha super dat Circus! Geloof meteen dat het super leuk was en ja dat het lang geleden was ook:p (voor mij ook) haha een half uur lopen voor chinees:o maar voor zo goedkoop en lekker zou k het ook wel doen ja! En die pizza en pasta wordt je ook wel zat idd! Hier alles goed! Vrijdag spaans tentamen en maandag wiskunde en dan lekker vakantie!! Ben ik echt wel aan toe! Als jij nog bruiner wordt mag je niet meer thuis komen:p k ben nog steeds een melkfles en denk met de planning dat ik ook niet veel bruiner ga worden:p maja volgend jaar wel (mss dat onze fietsvakantie der dan van gaat komen:p)
    Nog heel veel plezier en succes daar!
    Liefs xx

  • 10 Juli 2011 - 12:07

    Carin:

    Super leuke verhalen meid! En leuke foto's! Je ziet idd dat je het daar zeer goed naar je zin hebt! Fijn om te horen. En ik zag dat onze foto samen bij jou boven het bed hangt! Heeel leuk! :) M'n kaartje is onderweg, ik hoop dat je hem leuk vind. Meid ik mis je en ik spreek je snel! Dikke kus en veel liefs van Carin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Stage in Spanje

Recente Reisverslagen:

24 September 2011

Terugreis

20 September 2011

Laatste week

11 September 2011

`Thuis` blijven

07 September 2011

Laatste Bezoek!

21 Augustus 2011

Suprise!!
Nathalie

Actief sinds 26 Maart 2010
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 37409

Voorgaande reizen:

19 April 2014 - 31 Oktober 2014

The real deal!

08 Mei 2013 - 04 September 2013

Laatste stage naar.....?

29 April 2011 - 23 September 2011

Stage in Spanje

29 Maart 2010 - 27 Augustus 2010

Mijn Aupair Avontuur

Landen bezocht: