Lloret en Tossa de Mar - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Nathalie Bertram - WaarBenJij.nu Lloret en Tossa de Mar - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Nathalie Bertram - WaarBenJij.nu

Lloret en Tossa de Mar

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

01 Juli 2011 | Spanje, Madrid

Hola, hier I am again!!

Vorig weekend een super fijn weekendje gehad: Vrijdag avond op pad geweest met Lily (receptioniste bij Star). Lekker gegeten en een lekkere sangria gedronken! en lang na gekletst. Zaterdagavond uit eten geweest samen met Tommy en bij het gemeentehuis bij de restaurantjes was een concert met traditionele spaanse muziek waarbij alle spaanse ouderen aan het dansen waren!, super leuk om te zien! Dus een lekker weekendje met heerlijk weer! rond de 30graden dus goed uit te houden.

Verder zijn we inmiddels al bezig met een 2de show voor te bereiden tijdens de repetities. En natuurlijk gaat de Broadway Show ook nog gewoon door.
Tijdens het werk zelf krijg ik imdiddels al veel complimentjes! Super fijn om te horen als een stagaire! Bijvoorbeeld dat ik erg enthousiast ben en het overbreng aan de gasten. Dat ze zien dat ik het werk ook leuk vindt. En dat wij als het animatieteam echt een vakantie kunnen maken voor de gasten, is fijn om te horen en te zien.

Vandaag op mijn vrije dag ben ik naar Tossa de Mar gelopen langs het strand, over de bergen en door het bos. ;)
Ver gelopen maar toch fijn om even Lloret en tossa gezien te hebben.

Mochos Besos!!

• 02 Juli 2011 - 10:24

Frederique:

Hey hey!

Super om te lezen dat het zo goed gaat! Wat fijn al die complimenten dan ben je der helemaal klaar voor als het dadelijk super druk wordt!!
    Dat was een super weekendje dan! Hier is ook alles goed! Wel heel wat minder weer dan bij jou:p Morgen koudbloedenwedstrijd bij ons bij de wei dus dat wordt een drukke dag:p verder gelukkig eindelijk klaar met stage dus nog wiskunde en mijn vakantie kan ook beginnen!

Nog heel veel plezier en we spreken elkaar snel!

Xx