Aftrap Broadway Show´s - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Nathalie Bertram - WaarBenJij.nu Aftrap Broadway Show´s - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Nathalie Bertram - WaarBenJij.nu

Aftrap Broadway Show´s

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

18 Juni 2011 | Spanje, Madrid

Waarbenjij.nu

Hier ben ik dan weer na een lange tijd.
Ik heb het eigenlijk redelijk druk gehad, vooral omdat we vorige week dinsdag de eerste Broadway Show hebben gehad in Royal Star. Na een rampzalige repetitie ´s middags heb ik een gesprek gehad met mijn stagebegeleider van school. Hij is eventjes overgekomen om individuele gesprekken te hebben met de stagiaires hier in Spanje. Helemaal geen vervelend baantje denk ik zo. Het gesprek ging natuurlijk goed, en heb van hem te horen gekregen dat ze hier tevreden over mij zijn. Hiervoor heb ik een evaluatie gesprek gehad met Meri over mijn ontwikkelingen in het werk. Ze was erg positief over alles, het enige dat ik wat meer de Spaanse papieren moet leren. Ik kreeg als eerste cijfer een 6, waar ikzelf superblij mee ben!
De show ging na verbazing goed. We hebben super veel lol gehad en er was een goeie teamspirit! Dus dat was al super! :)

Ja er gebeurd hier eigenlijk allemaal zo veel dat ik het allemaal vergeet om jullie allemaal te kunnen melden. Hier in de Israël familie zijn er 2 jongens en een meisje bijgekomen uit de regio Amsterdam. Esmee is bij ons op de kamer gekomen omdat wij nog maar een plek over hadden voor een meisje. Alleen heeft dat niet echt heel lang geduurd want ze in namelijk afgelopen donderdag vertrokken naar huis omdat ze het niet meer naar haar zin had. Ze is gestart in Royal Beach in het restaurant, wat haar totaal niet beviel na een week. Toen is ze overgeplaatst naar Alexis en daar heeft ze maar 3 dagen gewerkt en heeft toen besloten dat ze het werk niet meer wilde doen en heeft een ticket terug naar huis geboekt. Dus ons kamertje is weer voor 3 meiden bezet.

Gelukkig is het weer deze week een beetje bijgedraaid. Want afgelopen 2 weken hebben wij alleen maar koud en reenachtig weer gehad. Vanaf nu is het weer rond de 30 graden en een lekkere zon! Dus als ik vrij ben, ben ik meestal te vinden op het strand! Super lekker natuurlijk, dan krijg je wel een beetje een vakantie gevoel. Totdat je je beseft dat je in de avond weer moet gaan werken, of de volgende dag weer. Ik merk nu wel echt dat we richting het hoogseizoen gaan, want op het strand wordt het ook steeds drukker. Zo meteen ligt het zwart van de mensen. Ook in het hotel is het wel wat drukker geworden. Maar het wisselt heel erg of het jongeren zijn, of families. Op het moment zitten we helemaal vol, de meeste daarvan zijn Duitse jongeren en die gaan s’avonds opstap en komen voor 12u hun bed niet uit. En verder hebben we deze week best veel russen. Beginnen meteen tegen je Russisch te praten terwijl je er geen woord van verstaat. Ze hebben zelfs één van de stagiaires bij de receptie weg gehaald omdat ze er een Russische bij moesten.

Vanaf vandaag tot de 20ste kunnen we ons eerste salaris verwachten. Maar, wij weten onderhand wel dat dat dus de laatste dag wordt. Mañana mañana aqui.

Verder is alles goed met mij aqui. Van de week wel voor het eerst echt heimwee naar huis gehad. Maar dat is hier ook zo over, want ik ben continue onder de mensen en de vrolijkheid. Er is hier namelijk al veel bezoek voor andere geweest en dan vindt ik het wel een beetje oneerlijk dat ik moet wachten tot eind Augustus. (tot nu toe wordt dat mijn eerste bezoek) ;) Met de taal gaat het wel langzaam maar ik begin steeds meer Spaanse woorden te herkennen als de Spaanse hier beginnen te praten. Het aankondigen en wat simpele zinnetjes maken beginnen te komen. Daar ben ik al super blij mee. Boek ik toch iets of wat vooruitgang hier met mijn Spaans.

Liefs,

  • 18 Juni 2011 - 20:28

    Dees:

    Jaaaa, ik dacht al dat je het retedruk zou hebben ;) en je hebt weinig tijd om op internet te zitten. Logisch, als je ff kan chillen op het strand in de zon zou ik dat ook doen.

    Kan het wel goed zien, je bent al lekker bruin!

    Nou zo te lezen gaat het heel goed. Je hebt het er naar je zin. Bijna geen heimwee, helemaal goed.
    Hier alles okeeee. Druk met werken, maar met ons 3en (4en) alles goed. Had van de week ff je mamsie gesmst, om ff te weten hoe het is met d'r. Die wist nog niet dat ik weer zwanger ben :) dus bij deze!

    Tot mails en ik wacht weer een verslagje af!

    Dikke kus van ons 3en, eh 4en...

  • 19 Juni 2011 - 13:57

    Frederique:

    Hej meid!
    Ja dadelijk begin Juli wordt het vollebak! Super dat het zo goed ging de eerste show! Fijn dat ze zo tevreden zijn over jou! Dat is wel jammer van dat meisje maarja weer wat meer ruimte;)

    Ik wil ook zon!! Niet eerlijk!! T is hier echt rot weer en koud en nat en bah!!

    Super dat je het daar zo leuk hebt! Van de zomer heb je geen tijd om heimwee te hebben;) Veel te druk! Komt jullie mam nog langs? Ik wil ook langskomen! T is nie eerlijk!

    Nog heel veel plezier spreek je snel!!

    liefsss

  • 23 Juni 2011 - 12:58

    BSM:

    Lieve Nathalie,
    Ik lees dat het heel goed met je gaat maar dat hadden we al begrepen want er wordt minder geskypt dan toen je in Engeland was.

    Hier alles super. Weer een jaar ouder maar ook weer een streepje wijzer!!!!
    Binnenkort mijn nieuwe i-pad dus je weet hoe hoe blij ik ben.
    Er staan een paar leuke weekenden voor de deur dus we vervelen ons niet.
    Maar we missen je wel enorm, en Jip helemaal.
    We zien je gauw op skype,

    dikke kus ook van Indra
    We zien je wel weer op skype

  • 23 Juni 2011 - 13:04

    Indra:

    We missen je wel hoor klenne!
    Maar in augustus komen we je opzoeken. Heb ik toch nog een extra paar daagjes vakantie :D
    Ramonneke gaat misschien mee, maar hij moet eerst zijn tentamens halen :)
    Gaan we dan ook een keer op stap? ;)

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Stage in Spanje

Recente Reisverslagen:

24 September 2011

Terugreis

20 September 2011

Laatste week

11 September 2011

`Thuis` blijven

07 September 2011

Laatste Bezoek!

21 Augustus 2011

Suprise!!
Nathalie

Actief sinds 26 Maart 2010
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 37419

Voorgaande reizen:

19 April 2014 - 31 Oktober 2014

The real deal!

08 Mei 2013 - 04 September 2013

Laatste stage naar.....?

29 April 2011 - 23 September 2011

Stage in Spanje

29 Maart 2010 - 27 Augustus 2010

Mijn Aupair Avontuur

Landen bezocht: