Verjaardag - Reisverslag uit Lloret de Mar, Spanje van Nathalie Bertram - WaarBenJij.nu Verjaardag - Reisverslag uit Lloret de Mar, Spanje van Nathalie Bertram - WaarBenJij.nu

Verjaardag

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

28 Mei 2011 | Spanje, Lloret de Mar

Hier is dan weer een update!

Op mijn verjaardag werd ik verrast om 12u s'nachts: Ik werd het podium opgeroepen en alle gasten gingen voor mij zingen, incl. mijn colega's natuurlijk. En op de dag zelf ook nog eens door mijn medestagaires van Lloret (Heel Israel familie) bij de repetities met een hele grote taart. Harstikke leuk want toen kreeg ik echt een beetje het gevoel dat ik jarig was. Verder heb ik die dag natuurlijk gewoon moeten werken.

Verder is er eigenlijk niet veel nieuws gebeurd op het werk. Het is nog steeds vrij rustig, en we oefenen veel voor de shows. Ze willen hiermee al over 3 weken starten! Heb daar super veel zin in! Alle kleren zullen wel te groot zijn, maar dat ben ik inmiddels wel gewent.

Gisteravond ben ik samen met Jenny en Leonie gaan wokken. Harstikke gezellig. 3 gekken bij elkaar. En ik heb vrijdag de decoratie mogen vervangen van de Brasil Show. Ik was wel erg beperkt in het materiaal want ik had een heel leuk idee, maar dat ging niet omdat we dat allemaal niet hadden. Maar het resultaat mocht er best wezen. (al zeg ik het zelf)

Vandaag was ik vrij, en raad maar: het is heel de week super mooi weer (rond de 25 graden of hoger), regent het op mijn vrije dag. Dus filmpje gekeken en goed bijgeslapen. Verder is vandaag ook Marit weer langs gekomen voor de weekelijkse checkup. We zijn weer terug in ons oude "vernieuwde" kamer, waar ik super blij mee ben en deze heeft zij ook bekeken. Marit en ik hebben samen een oplossing gevonden om een eventuele 2de valpartij uit mijn bed te voorkomen. Ten eerste staat mijn bed nu tegen de muur en een trappetje in het midden geplaatst zodat ik er niet meer uit zou kunnen vallen. Marit vertelde ook dat de 9de juni onze stagebegeleider van school al langs komt. Erg snel gaat dat alweer! De tijd vliegt hier!!

Op het moment is Barca aan het voetballen dus alles zal een groot gekkehuis worden als ze vanavond winnen! Lekker stappen! :)


Iedereen super bedankt voor alle Felicitaties deze week! Ik mis jullie! XXXXXXX


Liefs,

  • 28 Mei 2011 - 20:30

    Frederique:

    Hej meid! Wat leuk ben je toch super jarig geweest! O das minder regen op je vrije dag! Nog heel veel plezier! Over 5 min weet je of ze gewonnen hebben en dan party:p xx fre

  • 28 Mei 2011 - 20:49

    Bicyclettes:

    Lieve nathalie,

    je bent wel erg over de rooie aan je site te zien. haha
    hier alles goed, zijn ons jaarlijkse fietstochtje aan het bespreken. Dit jaar fietsen we naar Nijmegen. Spanje vonden we iets te ver. En op 1 banaan komen we niet verder dan Nijmegen.
    Hier alles goed, we zijn blij dat jij het erg naar aan je zin hebt.
    Alle goeds, lieve groeten van
    Evert, hanny, paps en BSM


  • 31 Mei 2011 - 19:49

    Dees:

    Dikke kus voor mijn zussie, die ik mis xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Lloret de Mar

Stage in Spanje

Recente Reisverslagen:

24 September 2011

Terugreis

20 September 2011

Laatste week

11 September 2011

`Thuis` blijven

07 September 2011

Laatste Bezoek!

21 Augustus 2011

Suprise!!
Nathalie

Actief sinds 26 Maart 2010
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 37422

Voorgaande reizen:

19 April 2014 - 31 Oktober 2014

The real deal!

08 Mei 2013 - 04 September 2013

Laatste stage naar.....?

29 April 2011 - 23 September 2011

Stage in Spanje

29 Maart 2010 - 27 Augustus 2010

Mijn Aupair Avontuur

Landen bezocht: