Boem - Reisverslag uit Lloret de Mar, Spanje van Nathalie Bertram - WaarBenJij.nu Boem - Reisverslag uit Lloret de Mar, Spanje van Nathalie Bertram - WaarBenJij.nu

Boem

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

21 Mei 2011 | Spanje, Lloret de Mar

Vanaf afgelopen maandag zijn we gestart met een aangepast animatieprogamma. Dat betekend dat we in de middag geen animatie activiteiten meer hebben. Dit omdat er nog erg weinig gasten in het hotel zijn.

Dat betekend dus dat ik alleen in de ochtend en in de avond moest werken.
Maandagavond hadden we onze eerste thema avond gehad: Miss verkiezing. Hierbij moesten 2 animators als promotie verkleed bij het restaurant staan. Altijd erg leuk! (zie foto's). Zo hebben we er elke week wel een paar. Gisteren hadden we Brasiliaanse show, waarvoor Meri en ik samen als promotie bij het restaurant hebben gestaan.

En ondertussen zijn ze onze Israel appartementjes aan het verbouwen. Jaa wij noemen het inmiddels klein Israel hierboven. Onze piepschuim plafons zijn er al uitgesloopt en er komt nieuw plafon in, nieuw likje verf, nieuwe stopcontacten enz enz. Ze hebben er een rotzooi van gemaakt hierboven. (zie foto's) Maar het resultaat mag er hopelijk zijn...
Wel wat minder dat de directeur een avond van te voren kwam om dit aan ons te melden. "Morgenochtend wordt jullie kamer verbouwd en ze beginnen om 8u. Dus jullie moeten vanavond verhuizen naar een andere kamer". En ik moest ondertussen over een uurtje alweer beginnen met werken. Dus ik snel alles in m'n koffer gedaan en oververhuist.

O ja, ik ben inmiddels ook nog eens 2meter naar beneden gevallen. Ik zal het eventjes uitleggen: Ik ben de enigste die op de bovenste verdieping van de stapelbedden durft. Maarja onze bedjes zijn niet de breedste...Dus ik had uit voorzorg elke keer mezelf helemaal ingestopt met de dekens zodat ik er niet uit zou kunnen vallen. Maarja die nacht dus wel. Ik was gewoon in mijn slaap uit bed gevallen! Ik moest naar de wc en dacht dat ik op het onderste bed zat, en boem. (dit is het enigste wat ik weet, totdat ik op de grond lag) Zelfs onze buren hebben de klap gehoord. Dit is me dus nog nooit overkomen.
Maar gelukkig niet veel aan over gehouden, alleen een blauwe plek op m'n bovenbeen. Dus heb mazzel gehad.

Zoals jullie zien, ik heb het nog steeds heel erg naar m'n zin. Onze Head Entertainer is tevreden over ons alle 3 (Tommy, Leonie en mij) en we kunnen het super goed met elke collega vinden. We zijn al een team. Super gezellig. En er wordt hier veel gelachen. Op het werk maar ook buiten het werken is het gezellig en leuk!


Veel Liefs,
XXxxxxxxxxx

  • 22 Mei 2011 - 17:15

    Gunter & Jeannettte:

    Hallo Nathalie,

    Allereerst proficiat met je 20ste verjaardag. Laat maar eens horen of je hem leuk gevierd hebt.Je foto's vond ik heel erg leuk, vooral die waar je de rode pruik op hebt. Heeft wel iets.
    Hoe is het weer in Spanje? Hier wel goed we mogen niet klagen.
    Zo te lezen heb je het wel naar je zin. Beter dan in Londen.
    Maar hier zijn jullie dan ook met vriendinnen en dat scheelt wel een beetje. De kaart voor jouw verjaardag is onderweg . Pappa had dit weekend het motorweekend en Indra bleef bij Karin. Vorige week hebben we de verjaardag van Indra gevierd en die was leuk. Haar schoonouders waren er ook. Niet al te veel mensen en dat vonden wij wel zo prettig.
    Natje ik ga nu eindigen en ik weet nu dat je het heel erg naar je zin hebt. Veel liefs van Gunter en mij.


  • 22 Mei 2011 - 19:35

    Frederique:

    Hej lieve meid!
    Zo te lezen heb je het nog steeds super naar je zin goedzoo!! De foto's zijn erg leuk en wat ben je al bruin:O over een maand ben je een neger;) K stuur je van de week even een mail hoe het hier allemaal is;) Ga in de vakantie bij Anky werken en der is nog t een en t ander te vertellen;) Nog heel veel plezier!!
    liefs Frederique

  • 23 Mei 2011 - 05:40

    Mary-Ann Bertram:

    Goedemorgen Nathalie,
    Heel hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag en heel veel plezier. Maar zo te lezen in je verslagen lukt dat prima. Geniet er maar lekker van.
    groetjes van ons allemaal uit Kuitaart.

  • 23 Mei 2011 - 05:46

    Anja (Gemert):

    Nathalie,

    Heel hartelijk gefeliciteerd met je 20e verjaardag.

    Ik hoor van Sharon wel hoe je verjaardag verloopt vandaag.

    Een hele fijn dag vandaag (en de rest van de maanden ook natuurlijk).

    Groetjes,

    Anja, Jos en Danny

  • 28 Mei 2011 - 11:15

    Indra:

    WIJ WILLEN EEN UPDATE!!

  • 28 Mei 2011 - 15:57

    Jouw Paps:

    De rust die jij vorig jaar in UK had, zo druk heb jij het nu. Nou hou het allemaal maar even bij. Werken, uit gaan sociale contacten bijhouden, e-mail afhandelen etc.etc. Leuk he!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Lloret de Mar

Stage in Spanje

Recente Reisverslagen:

24 September 2011

Terugreis

20 September 2011

Laatste week

11 September 2011

`Thuis` blijven

07 September 2011

Laatste Bezoek!

21 Augustus 2011

Suprise!!
Nathalie

Actief sinds 26 Maart 2010
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 37425

Voorgaande reizen:

19 April 2014 - 31 Oktober 2014

The real deal!

08 Mei 2013 - 04 September 2013

Laatste stage naar.....?

29 April 2011 - 23 September 2011

Stage in Spanje

29 Maart 2010 - 27 Augustus 2010

Mijn Aupair Avontuur

Landen bezocht: