Are you Married?! - Reisverslag uit Waalre, Nederland van Nathalie Bertram - WaarBenJij.nu Are you Married?! - Reisverslag uit Waalre, Nederland van Nathalie Bertram - WaarBenJij.nu

Are you Married?!

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

13 Mei 2011 | Nederland, Waalre

Hier weer een kleine update van mijn stage hier.

Het gaat super goed. Ik maak al kleine stapjes naar het echte werk.
Zo heb ik al verschillende keren activiteiten aangekondigt in het Spaans, Engels én Frans! Ookal ken ik geen woord Frans. Dit gelukkig wel allemaal op een blaadje geschreven zodat ik het voor kan lezen.
Ik heb regelmatig kleine gesprekjes met de gasten. Het is erg belangrijk dat al onze gasten het animatie team kennen en weten dat ze aan ons alles kunnen vragen. Zo krijg je dus ook Franse gasten die tegen mij hele verhalen gaan vertellen en ik géén idee heb waar ze het over hebben! Dus dan kijk ik maar snel Meri even lief aan :)

Op het moment hebben we vrij veel engelse gasten, en zoals denk ik iedereen weet profiteren ze van de gratis drank. Zo krijg je vaak opmerkingen zoals:"Are you Married?!" (Ik draag een ring) En dan antwoord ik maar terug dat ik die alleen om heb om de proppers hier af te schrikken. Omdat ze dan meteen 3 meter bij je vandaag gaan als je zegt dat je een vriend hebt. ;)

Verder zijn er nog niet veel kinderen, dus worden de activiteiten die 's ochtends en 's middags worden georganiseerd niet echt druk bezocht.
Máár zo kunnen Leonie, Tommy en ik (medestagaires) alles goed onder de knie krijgen!!

Vanavond heb ik mijn eerste avond vrij, en morgen een hele dag vrij. Dus ik kan lekker een avondje stappen en lekker uitslapen en daarna verhuizen naar het strand :)
Wat heb ik het toch slecht!

P.S Van mijn klas zijn erg volgendjaar nog maar 10 over! Hoe weinig! :|


Liefs!,
Xxxxxxxxx

  • 13 Mei 2011 - 21:00

    Frederique:

    Hej Meid!
    Zo te horen is daar super! En je bent goed aan het oefenen met je talen! Engels ken je al maar dan straks spaans en frans helemaal goed! Dat is wel heel fijn dat je alles rustig kan leren dan kan je dadelijk als het hoog seizoen is alles super!! Heel veel plezier en succes nog en tot je volgende verhaaltje!
    Liefs xx

  • 13 Mei 2011 - 21:50

    Elmi:

    Bofkont met je strand!
    Hier niet veel zon meer te bekennen..

    Geniet van je vrije dag (A).

    xxxxx, Elmi.

    p.s. de beste blijven over zeggen ze altijd hihi

  • 14 Mei 2011 - 04:59

    Dees:

    OMG! Wat een zwaar leven heb je, zon, zee, strand en sjans :P

    Altijd leuk om ff je verslag te lezen, moest toevallig gisteravond aan je denken, hoe het met je is en of je al een leuke Spanjaard aan de haak hebt geslagen... maar zo te lezen zijn het vooral Engelsen :S

    Geniet van je vrije dag! xx

  • 15 Mei 2011 - 15:44

    Paps En Karin:

    laat die ring maar af want wij verheugen ons op een leuke knappe spaanse schoonzoon.
    Giep (lees Jip) tel aviv mist jou.
    Maak er een mooie tijd van, we zien je snel. veel liefs en een dikke kus
    Jouw paps en je BSM

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Waalre

Stage in Spanje

Recente Reisverslagen:

24 September 2011

Terugreis

20 September 2011

Laatste week

11 September 2011

`Thuis` blijven

07 September 2011

Laatste Bezoek!

21 Augustus 2011

Suprise!!
Nathalie

Actief sinds 26 Maart 2010
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 37430

Voorgaande reizen:

19 April 2014 - 31 Oktober 2014

The real deal!

08 Mei 2013 - 04 September 2013

Laatste stage naar.....?

29 April 2011 - 23 September 2011

Stage in Spanje

29 Maart 2010 - 27 Augustus 2010

Mijn Aupair Avontuur

Landen bezocht: