Spoedcursus Animatie - Reisverslag uit Waalre, Nederland van Nathalie Bertram - WaarBenJij.nu Spoedcursus Animatie - Reisverslag uit Waalre, Nederland van Nathalie Bertram - WaarBenJij.nu

Spoedcursus Animatie

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

08 Mei 2011 | Nederland, Waalre

Afgelopen woensdag zijn we gestart met onze `spoedcursus` Animatie. Onze dag begon van half 10 tot 1u theorie over bijv. de mini club, de shows, klachten enz enz. Van 3 tot 6u kregen we elke dag dansles: show dansen en miniclub dansen en club dansen. Miniclub dansen zijn die hokiepokie, pizzahut enz enz en club dansen zijn dansen die na een activiteit uitgevoerd worden, deze zijn makkelijk mee te doen door het publiek. En ja, show dansen spreekt eigenlijk voor zichzelf: veel broadway dansen. Er zijn er 15 maar nu deze 4 dagen hebben we er 4 geleerd. 3 van Hairspray en 1 van Grease. En verwacht niet dat deze makkelijk zijn! Ze zijn snel en dus vermoeiend. Wel heb ik samen met Suzanne een groot compliment gekregen dat wij een van de beste waren! :)

Na een dag cursus moesten we allemaal 1u de Topi Disco doen in ons eigen hotel. Hartstikke leuk natuurlijk alleen zijn er niet erg veel kinderen op het moment. Dus dan stonden we vaak met 7 stagiaires te dansen en maar 3 kinderen. Maar hartstikke leuk!

Ja, verder heb ik eigenlijk niet veel uit gevoerd deze dagen. Het was allemaal erg vermoeiend, vooral dat dansen natuurlijk. Wat je niet gewent bent met een temperatuur van rond de 20 graden en dan ook nog eens 4 á 5u per dag.
Ook zijn wij (Leonie en Tommy: medestagiaires) voorgesteld aan onze Head Entertainer Meri (spreek je uit als Mary) en collega Jenny. We zijn een klein team, qua hoogte, alleen is tommy dan een gróte uitzondering ;).

Vandaag is mijn eerste werkdag geweest. In uniform, super charmant! (uhuummm) Een oranje t-shirt met een donker blauwe half korte tuinbroek. En ja natuurlijk voor mij te groot zoals altijd, maarja we moeten het ermee doen…
Maar het was wel leuk! Ik ben in de Mini-club geweest en daar uitleg gehad over van alles en nog wat.

P.S heb ook zo lang niet meer op internet gezeten omdat we nog steeds geen internet hebben hier in Casino Royal. Wel is gelúkkig de wasmachine er eindelijk. Jaaa, Manana manana is het hier.

P.p.s Heb ondertussen te horen gekregen van mijn mentor dat ik over ben naar het volgende leerjaar!:)
De punten moet ik nog krijgen.

Liefs Xxxx

• 08 Mei 2011 - 17:51

BSM En In:

Hola nathalie, zijn net terug uit Kopenhagen. Hebben weer een leuke stage voor je geregeld, 6 maanden op een cruise naar de carribean. En WIJ gaan natuurlijk met je mee. Geniet van je tijd daar en tot heeeel gauw. Dikke kus

• 08 Mei 2011 - 19:57

Dees:

Mop! He-le-maal jouw ding, dat zie ik al wel :) verwacht wel ff een aller charmanste foto van jou is je 'korte' broek ;)

Dus het is goed te hebben? Hier is het ook prachtig weer. Vandaag gebruncht, gefietst en gewandeld en ondertussen heb ik Val je rokje aangedaan maar het is wel vrij lang nog (tsja, net zulke korte pootjes als mama) dus nog ff wachten met aandoen. Staat er wel super al :)

Nou geniet ervan en veel plezier met de pizzahut!!!

Dikke kus Dees

• 08 Mei 2011 - 20:35

Anja Moeder V Sharon:

Wat leuk om te lezen dat jullie het goed maken. En ook jij gefeliciteerd met het overgaan naar het 2e leerjaar. Hopelijk nog vele leuke berichten van jullie allemaal.

Groetjes,

Anja

• 09 Mei 2011 - 19:33

Frederique:

Hej meid! Wat super dat je het daar zo leuk hebt! Hier was het ook lekker weer nu niet meer:( haha Verder is hier alles goed;) Heel veel plezier en succes nog en als je iets weet waar k kan logeren let me know!!!
    xxx

• 09 Mei 2011 - 21:29

Elmi:

Leuk leuk allemaal!

Gefeliciteerd met je overgang naar de 2e, niet anders verwacht van je natuurlijk ;)

Kusserdekus,

Elmi!

• 28 Mei 2011 - 21:04

Kaylee:

Aaah wat leuk dames! Ik ga heel je verhalen lezen, nog niet aan toe gekomen, dus op deze vrije zaterdagavond ga ik dat zeker doen! :) Tof dat jullie het zo naar jullie zin hebben! Doe de groetjes aan de andere twee, Kusjes