Aankomst Lloret de Mar - Reisverslag uit Waalre, Nederland van Nathalie Bertram - WaarBenJij.nu Aankomst Lloret de Mar - Reisverslag uit Waalre, Nederland van Nathalie Bertram - WaarBenJij.nu

Aankomst Lloret de Mar

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

02 Mei 2011 | Nederland, Waalre

Na een lange lange maar gezellige busreis achter de rug kwamen wij met z´n 3en om 6u ´s ochtends aan in Lloret de Mar.

Wel moesten we alle 3 met een te zware koffer van minimaal 24 kilo nog een stuk lopen naar Casino Royal (waar ik slaap/verblijf).
Bij de receptie waren ze van ons op de hoogte en hebben ons naar het dak van het hotel gebracht en de sleuts gegeven van ons 'appartementje'.
Alles heel simpel maar schoon! Daar was ik al super blij mee :).
Er staan 2 stapelbedden met een bureau, een apparte badkamer en apparte wc en 3 kasten.
Ik ben al helemaal ingeburgerd; foto's aan de muur en lekker mijn bedje opgemaakt, die trouwens echt maar heel smal is! Als ik omdraai moet ik weer opschuiven anders val ik een meter naar beneden. (ik slaap dus boven ;)).
Er zijn 5 kleine appartementjes, waar alleen maar nederlandse stagiares slapen. Dus we zijn niet de enige die hier stage lopen.

Zaterdagavond zijn we met z'n allen voor de teamspirit uit eten geweest en dat klikte meteen. 2 Adhd'ers ertussen. En jullie weten hoe dat gaat met Animatie mensen, meteen gezellig. Al zitter er wel 2 meiden tussen van de Receptie, maar dat gaat ook super goed.

Zondag zijn we ook weer lekker uit eten geweest en hebben we het uitgaans leven even bekeken. En hoe slim wij zijn: Meteen aan alle proppers laten weten dat we hier voor 5 maanden zijn en in een hotel werken, zodat wij hun club aan onze gasten kunnen aanraden. Meteen 2 Vipkaarten in de pocket! Gratis entree en voor de helft van de prijs drank. In het hoogseizoen moet je qua entree ongeveer 20 a 25 euro betalen.

Zoals jullie kunnen horen heb ik het harstikke naar m'n zin hier. De groep is leuk en mijn kamer is fijn.
A.s woensdag begint de trainingsweek die overigens niet in Sevilla is maar in mijn hotel waar ik stage loop: Ryal Star. Iedereen krijgt daar van 9.30u tot 1u spoedcursus dans en vanaf 3 tot 6 dans en theorie en daarna om 8 of 9u 's avonds een uurtje werken z'n eigen hotel.
Dat is dus zo voor min. 6 dagen.

Liefs!
Xxx

• 03 Mei 2011 - 05:45

Indra:

Natje!
    Wat fijn dat je het zo goed naar je zin hebt, daar ben ik blij om :-)
    Het uitzicht op de 1e foto ziet er echt super uit!
    Succes met je trainingsweek!!
    Xxxxx In

• 03 Mei 2011 - 08:53

Marcelien :

Leuk om te horen dat het goed gaat meisie!
    Je hebt het erg getroffen zo te lezen.
    Ben nog steeds trots op je hoor.
    Ik hoop dat de speciale dansschoenen ook echt goed dansen. Dan dans je de hele stage goed door...
    XXX Mam

• 03 Mei 2011 - 16:42

Papppppp:

Een goed begin is het halve werk. Jouw enthousiast verhaal geeft aan dat jij het naar je zin hebt. Zo meteen zal er weg gas gegeven moeten worden, maar jij bent er klaar voor. Als bezorgde vader denk aan je nachtrust en houd het man volk op een afstand. Dat leid de aandacht van je werk af. Veel plezier en succes, Jouw Paps

• 04 Mei 2011 - 18:25

Frederique:

Nathalie!!
    Wat fijn dat je het leuk hebt! Zo te lezen is het allemaal goed meegevallen. Fijn dat het met iedereen gezellig is! Ik zal al je verhaaltjes en foto's lezen en bekijken! Heel veel plezier en succes daar!!
    liefs fre