Dag van Vertrek - Reisverslag uit Waalre, Nederland van Nathalie Bertram - WaarBenJij.nu Dag van Vertrek - Reisverslag uit Waalre, Nederland van Nathalie Bertram - WaarBenJij.nu

Dag van Vertrek

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

29 April 2011 | Nederland, Waalre

Vandaag is het zover: de busreis naar Spanje. Afgelopen week heb ik afscheid genomen van vrienden en familie. Wat inmiddels al niet meer zo raar is voor hun, want ze zijn inmiddels wel gewent dat ik voor een half jaar weg ga! ;)

Om 11u vertrek ik met Solmar naar Maarheeze om daar over te stappen op de bus die mij en nog 2 klasgenootjes van mij naar Spanje brengt. Het belooft een lange reis te worden.

Volgende week begin ik pas met mijn stage, dus hopen dat het lekker weer is daar zodat ik nog even kan relaxen op het strand ;)

Adíos!

• 29 April 2011 - 09:05

Kaylee:

Heel veel plezier en succes meid! Tot in juli! :D

• 29 April 2011 - 16:46

Carin:

Lieve N!

Heel erg veel succes en plezier in Spain! Dat gaat jou zeker lukken daar!;) Ik ga je erg missen hier in het koude Hollandia..

Heel veel kusjes en veel liefs,
    Carin

• 29 April 2011 - 20:50

Dees:

Oeh ben nu al jaloers op het mooie weer. Hier komt het met bakken uit de hemel plus onweer. Wel alleen vanavond, morgen beloofd het een mooie Queensday te worden.

Suc6 mopke!

xxx