7 Weeks left - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Nathalie Bertram - WaarBenJij.nu 7 Weeks left - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Nathalie Bertram - WaarBenJij.nu

7 Weeks left

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

13 Juli 2010 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Ben ik weer met een late blog! ;)
Ik begin het een beetje te versloffen is het niet?

Maarja de eerste vrijdag van Juli ben ik naar Bath geweest! In m'n eentje, maar uiteindelijk met een groep van 15 man.

Heb een walkingtour gedaan en heb de romeinse baden bezocht.
Rond de voetbalwedstrijd heb ik toch maar een pub opgezocht om de wedstrijd te kijken. Want Bath is toch niet zo groot dan ik dacht!
Heb daar iemand ontmoet en later met hem de kerk bezocht en nog met de bus op de berg geweest voor een uitzicht op Bath.
Daarna uit eten geweest, en met zijn vrienden naar een Comedy avond geweest. Dat was echt super!!

Ik was eigenlijk van plan om de laatste trein terug te pakken, maar ik kon met de groep mee gaan stappen en blijven slapen. Dus zaterdagochtend ben ik terug gegaan naar huis, om weer te gaan werken.

Vorige week vrijdag had ik ook een dagje vrij, maar heb eigenlijk niet zoveel gedaan. (beetje geld sparen)
Maar ben wel 's avonds met Paulina naar de bios geweest.

Inmiddels hebben de kinderen vakantie dus mijn uren zijn nu al helemaal verschillend. Ene dag lang andere kort.
Maar vooral 's ochtends is het wel moeilijk, want iedereen is in huis en ik moet dan schoonmaken. Dus als ik iets opgeruimt heb, dan is het al snel weer een rotzooi.

Enn... dit weekend heb ik eindelijk 2 dagen vrij! :D
Alleen zaterdagochtend eventjes werken.

Liefs,

  • 14 Juli 2010 - 11:05

    Bsm:

    Heeeel goed!!! Het volgende advies geef ik je nog gratis en voor niks. Serieus zijn is aan te raden en, af en toe mopperen mag ook maar regelmatig los gaan is zeer goed tegen frustraties.
    GENIET ERVAN!!!!

  • 15 Juli 2010 - 15:11

    Indra:

    NATJE!
    Woow nog maar 7 weken, wat gaat de tijd toch snel!
    Maare, wie is 'hem'?!
    Ik wil dat natuurlijk wel even weten he!
    Heeel veel plezier nog en geniet er nog maar even van want voor je het weet ben je weer terug in Woldere!
    x x x x

  • 17 Juli 2010 - 14:29

    Fred En Ans:

    Hallo Nathalie,

    Je hebt inmiddels je draai wel gevonden zo te lezen en ook al heel wat gezien. Wij vonden destijds Bath ook erg mooi. Leuk dat je nieuwe vrienden maakt. Zo hou je allerlei vakantie-adressen over!
    Nog 7 fijne weken gewenst!

    Groeten, Fred en Ans

  • 18 Juli 2010 - 16:47

    Jeannette Peeters:

    Hallo Nathalie,

    Je hebt het maar weer druk gehad met de kids, zoals ik vernomen heb. Maar de tijd gaat snel, na deze maand dan nog 4 weken en zoef je komt naar huis.
    Misschien ga je het wel helemaal missen en wil je terug. We see.

    Natje wij gaan 31 Juli 1 week met vakantie naar Wenen. Het lijkt me een heerlijke stad en we gaan ervan genieten.
    Even alles goed bezichtigen. Daarna gaan we nog enkele dagen naar de Veluwe mits het weer zo zonnig blijft.

    Ik was vandaag met Margo naar het E-3 strand, heerlijk gezwommen en Jip was bij opa want Karin en Menno zijn samen naar Maastricht naar Andre Rieu. Morgen komen ze weer terug.

    Hoe was het met je Engels-examen verlopen? Heb je dat nog gehaald?
    Je zult nu wel een mondje engels kunnen spreken lijkt me zo als je dat de hele dag moet doen. Verstaan hun ook een beetje Nederlands?

    Nat ik maak er een eind aan en kom weer snel terug op je site.

    Heel veel liefs en nog een goede tijd daar.

    Groetjes Jeannette en Gunter.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Mijn Aupair Avontuur

Recente Reisverslagen:

22 Augustus 2010

Nog 5 dagen te gaan

15 Augustus 2010

1 na laatste weekend

11 Augustus 2010

Great London

05 Augustus 2010

Kleine update

27 Juli 2010

Geen Ascot
Nathalie

Actief sinds 26 Maart 2010
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 37390

Voorgaande reizen:

19 April 2014 - 31 Oktober 2014

The real deal!

08 Mei 2013 - 04 September 2013

Laatste stage naar.....?

29 April 2011 - 23 September 2011

Stage in Spanje

29 Maart 2010 - 27 Augustus 2010

Mijn Aupair Avontuur

Landen bezocht: