Veel te vertellen - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Nathalie Bertram - WaarBenJij.nu Veel te vertellen - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Nathalie Bertram - WaarBenJij.nu

Veel te vertellen

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

28 Juni 2010 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Sorry! het is inmiddels alweer 2 weken geleden dat ik een blog heb achtergelaten!

Nou umh vanaf donderdag (donderdag na mijn laatste verslag) kwam een oude vriendin van Louise op bezoek met haar 2 kinderen van anderhalf en 5 jaar. Dus het was druk druk druk want ze bleven tot en met zondag.
S'maandags mijn examen gehad. Om half 10 begrijpend lezen daarna meteen schrijven. En om half 2 had ik Speaking.
Ging allemaal eigenlijk goed, alleen was ik een beetje zenuachting met speaking maar opzich was het wel goed denk ik.
Ook meteen afscheid moeten nemen van Valerie want die ging de volgende donderdag met de ferry terug naar Frankrijk.

De rest van die week eigenlijk gewoon geweest.
Schoonmaken, kinderen klaarmaken, en bla bla bla bla.

Had wel trouwens die week een super fijn gesprek met Louise, wat ik niet had verwacht.
Ik ben namelijk gewoon een beetje tegen haar aan aant praten, want zelf zegt ze ook niet zo veel.
Dus ik begon maar over dat ik het fijn vond dat ze me heeft voorgesteld aan Paulina, en toen begon het gesprek wel een beetje te lopen.
Over de college en andere mensen ontmoeten.

Vorige vrijdag hadden we weer een logee voor Jack, was een fijne avond! Want Simon en Louise waren uit en het was mooi weer, filmpje met ze gekeken en de zaterdag heeeeeeeeel vroeg op (5u) om om 8u in Londen te zijn voor een trip naar Isle of Wight!
Eerst 3u in de bus naar Portsmouth voor de Ferry en toen met de bus rond gereist door het hele eiland.
Om precies te zijn: de ferry meerde aan in Fishbourne vanuit daar langs te kust naar Shanklin voor een stop om te lunchen en een beetje rondkijken.
Vanuit Shanklin ook langs de kust naar Freshwater om te stoppen bij de beroemde 'The Needles'. En toen alweer terug naar Fishbourne voor de Ferry om 5u. Het eiland was echt erg mooi! Wel jammer dat je het meeste in de bus ziet maarja, het was erg leuk. Heb veel mensen ontmoet en gepraat over vanalles en nog wat.
Natalia van Bulgarije, Valerie van ik weet niet meer waar, en in de terugreis in de bus nog gepraat met 3 andere meiden en heer van Slovenie.
Een van de dames is ook een aupair geweest in Engeland voor 5 weken, maar haar verhaal zal ik maar niet vertellen ;)

Ik moet zeggen ik voel me niet zo snel onveilig in een auto of bus, maar deze bus was niet goed. Op de heenreis moesten we al een keer stoppen vanwegen iets, maar op de terugweg was het echt fout. Het was de heletijd een geluid alsof een van de banden er elk moment af kon vliegen. En nadat we voor de 2de keer stopten was dus echt de band een beetje los. Dus ter hoogte van Reading, om precies te zijn in Basingstoke werd er gebeld voor een nieuwe bus. Nou in een uur zou er een andere bus zijn, maar ik besloot om de trein te nemen naar huis anders moest ik eerst wachten en dan naar Londen en dat weer terug naar Bracknell dus dit was een beter plan.

Ik was rond een uur of 10 thuis en meteen het bed ingedoken want ik was kapot! En ik moest de volgende ochtend gewoon weer om kwart voor 8 beginnen. Jaa, je moet er wat voor over hebben om Engeland een beetje te zien, als je maar 1 dag in de week vrij bent.

Zondag heel de dag moeten werken van kwart voor 8 tot 10 's avonds, want Simon had polo en Louise moest weg.
Maar ik had echt een fijne dag.
Nice weather, in the swimmingpool, watching the football game and playing with the children.
Maar wat wel vervelend is is dat Jack 5x uit bed komt voordat ie gaat slapen, met de smoes: ik heb buikpijn/ hoofdpijn of iets anders. Maarja Louise heeft gezegd dat dat gewoon is omdat ie langer op wil blijven.

Vandaag hoefte ik alleen 's ochtends werken dus ben ik rond 1u op de fiets met dit lekkere weer naar Windsor gegaan.

En vanavond had ik een varassing in m'n mailbox! Een super mooie foto van m'n Tiek! Nu heb ik eindelijk een mooie foto van hem! Thanks!:)

Nou een heel verhaal geloof ik, maar dan zijn jullie weer op de hoogte!

Oja ik ben op precies 3 maanden!
Pff, eigenlijk wel gek. Want af en toe wil ik naar huis maar het is ook een vreemd gevoel dat ik dit zometeen achterlaat...


Liefs,

  • 28 Juni 2010 - 22:15

    Bsm:

    Hé Nat, zal ik dan ook maar een mooie foto van mij sturen?
    Dikke kus!!!!!!!!

  • 28 Juni 2010 - 22:20

    Jouw Paps:

    Weer wat leuks ondernomen, dat pakt niemand meer van je af. Zorg nu je daar bent veel op ontdekkings tocht gaat.

  • 07 Juli 2010 - 17:36

    Bsm:

    hoe zit dat nou, met die leuke jongen uit Bath??????????

  • 07 Juli 2010 - 17:41

    Indra:

    Heeee natt!
    Weet je al of je geslaagd bent?
    Hoop het wel!!!!
    xxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Mijn Aupair Avontuur

Recente Reisverslagen:

22 Augustus 2010

Nog 5 dagen te gaan

15 Augustus 2010

1 na laatste weekend

11 Augustus 2010

Great London

05 Augustus 2010

Kleine update

27 Juli 2010

Geen Ascot
Nathalie

Actief sinds 26 Maart 2010
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 37386

Voorgaande reizen:

19 April 2014 - 31 Oktober 2014

The real deal!

08 Mei 2013 - 04 September 2013

Laatste stage naar.....?

29 April 2011 - 23 September 2011

Stage in Spanje

29 Maart 2010 - 27 Augustus 2010

Mijn Aupair Avontuur

Landen bezocht: