Great London - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Nathalie Bertram - WaarBenJij.nu Great London - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Nathalie Bertram - WaarBenJij.nu

Great London

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

11 Augustus 2010 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Vrijdag opgepast hier op 4 kleine dametjes en Jack. Na 3u mocht ik eindelijk vertrekken naar London om Elmi te zien.

Daar aangekomen, naar het appartement gegaan om mijn spullen daar achter te laten. Daarna zijn we rond 9u naar de Big ben geweest om die in het donker te bekijken wat erg mooi is! Ook de London Eye (aan de overkant van big ben) en the Tower Bridge in het donker gezien.

Zaterdag een volle dag: rond 11u wisseling van de wacht aan het Buckingham palace gezien. En hoeveel mensen daar waren!! Niet meer normaal! Daarna doorvertrokken naar St. Pauls Cathedral! (ena grootste Chatredal van Europa) GEWELDIG!
Hebben daar een klim gemaakt naar de top van de kerk, om een uitzicht te hebben over london.

Daarna zijn we naar Wimbledon museum en courts geweest. Wat leuker was dan ik had verwacht. Hierna zijn we doorgegaan naar Harrods! Super groot!
Maar wel even wat Souveniertjes gekocht. Daarna wilde we nog eventjes Picadilly Circus op gaan. (niet voor lang, want we waren moe)

Zondag waren we eigenlijk van plan om naar Madame Tussaud te gaan, maar daar stond een rij van minstens 5u.
Dus hebben we onze tijd doorgebracht in de zon bij Starbucks.
Daarna was het alweer tijd om elmi op de trein te zetten naar Standstad :(. Dus nog snel Oxford street op geweest en daarna de tube weer gepakt naar Liverpool om Elmi uit te zwaaien.

Ik moest snel zijn want ze verwachten mij alweer rond 4u om op te passen.

Dinsdag een hele dag gewerkt, want Louise was aan het werk.
Maar Simon en ik hebben die dag Hattie's nieuwe stapel/ bureau/ sofa, logeerbed opgezet. Een hele klus.

Hattie was super blij!
Maakt me wel realizeren dat ik nu echt goed moet genieten van de leuke dingen. En dat doe ik nu extra veel.

Van het weekend gelukkig weer vrij, behalve 's avonds even oppassen.
Kan ik nog mijn tijd doorbrengen met Paulina. Want dat wordt onze laatste weekend!

Zie jullie allemaal weer over 2 en een halve week!!

:D

Liefs,

• 14 Augustus 2010 - 10:56

Mum:

Hi there,

What a beautifull picture Girly!!
    Have fun,enjoy and take care.
    Ik kan het bijna niet geloven dat het nu zo snel gaat.
    Zoals je weet kijken Tiek en ik erna uit dat je weer thuis bent.
    Veel plezier met Paulina dit weekend.

XXXxx Mum.