Kleine update - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Nathalie Bertram - WaarBenJij.nu Kleine update - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Nathalie Bertram - WaarBenJij.nu

Kleine update

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

05 Augustus 2010 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Heb een rustige week gehad; kinderen waren in Devon bij opa en oma. Dus ik hoefde van dinsdag tot dinsdag alleen maar het huis bij te houden.

Ik ben vrijdag naar London geweest om de Portobello markt te bezoeken.
Erg leuk, antiek en rommel.

Zaterdag met Paulina ook naar London geweest maar dan naar de Camden markt. Meer Souveniers en vele male groter.
Super leuk!
Daarna nog even Oxford Str. ingeweest, druk dat het was!!
Niet te geloven!

Zondag niet veel uitgevoerd alleen naar de bios geweest.

Dinsdag eindelijk de kinderen weer thuis, zo zie je toch weer wat je gaat missen.
Dus was wel blij dat ze weer thuis waren.

Gister ben ik mee geweest met zwemmen.
Hattie heeft een enorme vooruitgang geboekt, dus we waren allemaal super trots op Hattie!

Vandaag was een drukke dag!
4 kinderen op bezoek. 2 vrienden van Jack en een tweeling van de broer van Louise. Dus druk druk! Maar hun eigen Aupair was er ook, dus konden we ondertussen ook een beetje kletsen.

Morgen zou ik eigenlijk 's ochtends al naar London gaan om ELmi op te halen, maar... Louise had niet in haar agenda opgeschreven dat ik ook op vrijdag ging. :S
Duss, ze was allemaal aan het stressen want ze heeft een lunchparty en de kinderen kunnen niet mee.
Na 2 dagen kon ze niemand regelen, dus vertrek ik morgen nadat ze daarvan terug komen.

Maar nogsteeds hebben ze een probleem voor 's avonds...
Naja dan ben ik al in London! tot en met Zondag met Elmi!


Liefs,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Mijn Aupair Avontuur

Recente Reisverslagen:

22 Augustus 2010

Nog 5 dagen te gaan

15 Augustus 2010

1 na laatste weekend

11 Augustus 2010

Great London

05 Augustus 2010

Kleine update

27 Juli 2010

Geen Ascot
Nathalie

Actief sinds 26 Maart 2010
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 37384

Voorgaande reizen:

19 April 2014 - 31 Oktober 2014

The real deal!

08 Mei 2013 - 04 September 2013

Laatste stage naar.....?

29 April 2011 - 23 September 2011

Stage in Spanje

29 Maart 2010 - 27 Augustus 2010

Mijn Aupair Avontuur

Landen bezocht: