Geen Ascot - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Nathalie Bertram - WaarBenJij.nu Geen Ascot - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Nathalie Bertram - WaarBenJij.nu

Geen Ascot

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

27 Juli 2010 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Helaas ben ik afgelopen weekend niet naar Ascot geweest. Uitverkocht!
Maarja ik vlieg wel een keer over voor het echt werk (Royal Ascot! :D)

Maar... Ik ben wel met Paulina naar Cambridge geweest.
Super mooi allemaal, weer mooie oude Universiteiten!
Volgendsmij hebben ze alle universiteiten hier gebruikt voor in de film van Harry Potter.

Maarja dat was wel echt een mooi tripje!

Vrijdag's was Sam weer hier van New Zeeland met de kids. Gezellige boel dus weer!

Vandaag zijn de kinderen opgehaald door Nanna en Papa (oma en opa) voor een weekje Devon. Louise gaat vrijdag naar Devon.
Dus een rustige week voor mij, alleen het huis bijhouden en van het weekend weer 2 dagen vrij! :)

En ja, ja het gaat allemaal wel snel! In 4 weken ben ik weer op Nederlandse bodum!

Maar veel op de planning!
Volgende week heb ik bijv. 3 dagen vrij om in London door te brengen met Elmi.


Zie jullie allemaal snel weer!
Liefs,

  • 27 Juli 2010 - 16:29

    Meiden Tourmaline:

    heey Nathalie,
    we missen je echt wel. Gelukkig ben je op tijd terug voor de grote show, kunnen we lekker je haar afknippen!!!!!!
    Dussss, bereid je maar vast voor op de enige echte originele tourmaline ontvangst.knip knip knip
    xxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Mijn Aupair Avontuur

Recente Reisverslagen:

22 Augustus 2010

Nog 5 dagen te gaan

15 Augustus 2010

1 na laatste weekend

11 Augustus 2010

Great London

05 Augustus 2010

Kleine update

27 Juli 2010

Geen Ascot
Nathalie

Actief sinds 26 Maart 2010
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 37388

Voorgaande reizen:

19 April 2014 - 31 Oktober 2014

The real deal!

08 Mei 2013 - 04 September 2013

Laatste stage naar.....?

29 April 2011 - 23 September 2011

Stage in Spanje

29 Maart 2010 - 27 Augustus 2010

Mijn Aupair Avontuur

Landen bezocht: