Nog 5 dagen te gaan - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Nathalie Bertram - WaarBenJij.nu Nog 5 dagen te gaan - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Nathalie Bertram - WaarBenJij.nu

Nog 5 dagen te gaan

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

22 Augustus 2010 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Ja ja, het komt nu allemaal wel erg dichtbij he?!

Dinsdag hadden we een nieuwe candidate als aupair over de vloer.
Een spaanse, ze woonde al in london dus kon hier naartoe komen voor een gesprek.

Ik was bezig met de kids om te aan het eten te krijgen en bad.
De kinderen beginnen in de gaten te krijgen dat ik erg snel al weer naar huis ga. Jack begon aan het eten: "I don't want you to go!" En Hattie meteen daarna: "I love you!"

Het meisje was het niet geworden.. Alergies voor honden, en ja dat is niet echt slim hier in huis.

De volgende ochtend vroeg Louise wanneer precies mijn vlucht was. Jack ving iets op en zei in volle hoop: "Is your flight gecanceld?!".
Maar Louise zei dat ze donderdag moest werken dus dat wordt een hele dag werken. Gaat de tijd sneller.

Gister was ik vrij, alleen nog een uurtje in de ochtend bij de kinderen gebleven. (kreeg ik meer voor betaald) En louise had me al wat meer betaald voor het opruimen van Jack's kamer. Want ze hadden donderdag de broer van Louise over met de tweeling en dochter. Die bleven allemaal in 1 kamer 'slapen'.
Een grote rotzooi.
Maarja extra geld is altijd mooi meegenemen.

Maar gister dus nog even London in geweest. Ben naar Govent Garden geweest. Altijd gezellig met de straat muziekanten. Verder veel rond gelopen en nog even de winkelstraten in natuurlijk.

Nou ik zie iedereen allemaal heeel snel!

Liefs,

• 23 Augustus 2010 - 05:29

Dees:

Jeuhhhhhhhh :D

Tot heel snel! Kus!

• 31 Oktober 2010 - 20:25

Jitske:

Hoi,
    Wat super leuk om je weblog te lezen. Ik wil misschien ook als AuPair richting Londen vertrekken en was dus op zoek naar wat ervaringen.
    Mag ik vragen hoe jij je gezin hebt gevonden?
    Het klinkt wel als een geweldige ervaring.
    Hoop dat als je tijd hebt me eens een email wilt sturen met wat ervaringen en tips.
    Groetjes,
    Jitske.