Stenen! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Nathalie Bertram - WaarBenJij.nu Stenen! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Nathalie Bertram - WaarBenJij.nu

Stenen!

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

19 Juli 2010 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Ik heb vorige week een drukke week gehad met de kinderen want Hattie wilde elke dag thuis blijven! En ja dan moet ik natuurlijk bij haar blijven.
Inmiddels is Hattie wel erg gehegt aan mij, af en toe grijpt te me bij m´n been en laat ze mij niet meer los! Of ze geeft me een hele dikke knuffel! Met kinders is het dus nog steeds goed. Wat ik soms af en toe wel moeilijk is is dat bij kinderen is dat ze je het ene moment haten en het andere moment houden ze van je.

Maar ik had dit weekend vrij! Joepiee!!
Zaterdagochtend met Paulina vertrokken naar Salisbury voor Stonehenge. Eerst dacht ik: Mmh, een beetje stenen bezoeken,Leuk!
Maar we hadden een audio tour daar in de middle of nothing! (Stonehenge is 12 Mile from Salisbury!) En ik had maar een nederlandse gepakt want in de bus ernaartoe was het al moeilijk om het verhaal echt goed te volgen en begrijpen.
Maar het greep me allemaal meer aan dan ik dacht!
Het is een bijzonder verhaal, maar ik denkt dat het voor iedereen persoonlijk is.

Verder hebben we Salisbury een beetje verkent en aan het einde van de dag hebben we hier in Newell Green wat gegeten! En ja we kregen weer eens 2 drankjes FREE! :)

Zondagochtend moest ik eventjes werken, maar werd al eerder gewekt door de Spaanse jongens. Want Thom Thom was verdwenen, of ik Simon even wilde wekken!

Tot 1u gewerkt want de familie ging een dag weg en bleven een nacht overnachten in een hotel.
Dus ik had even het rijk voor me alleen!
Rond een uur of 7 werd er aangebeld of wij een kleine pony miste! En ja hoor daar was ie! Was opgevangen tijdelijk bij een andere boederij hier om de hoek.
Ik ben met een van de Spaanse jongens hem gaan ophalen. Wat ie allemaal heeft uitgespookt weet ik niet, want de vrouw die hem eventjes heeft verzorgt vertelde dat ie iemand in het ziekenhuis heeft geschopt. (wat ie normaal dus nooit doet!)
Maarja hij was gevonden door de SPCA en behandeld door een dierenarts.

Vandaag een beetje uitgeslapen en ben maar aan het strijken begonnen want dat was nogal wat! Ik wilde alles weg gewerkt hebben voordat ze 's avonds thuis kwamen.
's Middags met Paulina gaan lunchen en daarna naar Reading gegaan voor wat Shopping!

Zaterdag ben ik weer vrij, en wat ga ik doen?!?! Ik ga naar the Ascot Racecourse! Naar The Ascot Summer Cocktail Party! samen met Paulina.
Met ook natuurlijk wat racing!

Goed vooruitzicht isn't it?! :)

Liefs!!

  • 19 Juli 2010 - 20:11

    Mary-Ann:

    Zo, jij hebt een druk schema. Allemaal leuke dingen doen en bezichtigen. Je hebt groot gelijk, want wanneer kom je daar weer. De laatste weken zullen wel omvliegen op deze manier. Het zal wel heel vreemd zijn en behoorlijk wennen als je weer thuis bent, in Nederland. Geniet er nog maar lekker van, het is voorbij voordat je het weet. Nog bedankt voor de leuke kaart.
    Veel groetjes van ons allemaal uit Kuitaart.

  • 20 Juli 2010 - 03:40

    Dees:

    Jee Nath! Wat goed om te lezen dat het zo lekker verloopt ;)

    Hoe is het verders? Ik zou je nog mailen he, maar misschien beter als ik je the hole story vertel als je terug bent, over het huisje enzo :)

    Hier alles oke. Druk, druk, druk maar begin er langzaamaan aan te wennen. En wat leukkk, Ascot, dat is toch ook 1 keer per jaar met zo´n hoeden/ladiesday ofzo?

    Nou geniet er nog van, voor je het weet ben je weer terug!

    Dikke kus Dees en Valéria

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Mijn Aupair Avontuur

Recente Reisverslagen:

22 Augustus 2010

Nog 5 dagen te gaan

15 Augustus 2010

1 na laatste weekend

11 Augustus 2010

Great London

05 Augustus 2010

Kleine update

27 Juli 2010

Geen Ascot
Nathalie

Actief sinds 26 Maart 2010
Verslag gelezen: 76
Totaal aantal bezoekers 37400

Voorgaande reizen:

19 April 2014 - 31 Oktober 2014

The real deal!

08 Mei 2013 - 04 September 2013

Laatste stage naar.....?

29 April 2011 - 23 September 2011

Stage in Spanje

29 Maart 2010 - 27 Augustus 2010

Mijn Aupair Avontuur

Landen bezocht: