1 na laatste weekend - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Nathalie Bertram - WaarBenJij.nu 1 na laatste weekend - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Nathalie Bertram - WaarBenJij.nu

1 na laatste weekend

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

15 Augustus 2010 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hooi ben ik weer!
Weer eventjes informeren hoe het hier is.

Vrijdag had ik vrij tot 5u, dus ik kon lekker uitslapen. Wat niet helemaal was gelukt want ´s ochtends was Hattie alweer aan het huilen om iets en Louise was aan het schreeuwen.
Wat ik dus kon horen. Nouja, ben ik langzaam opgestaan en naar Ascot geweest. Niet veel aan want het was harstikke hard aan het regenen.
´s Avonds moest ik dus eventjes in het huis zijn om Jack op te vangen van zijn Cricket course. Ondertussen een beetje het huis gedaan en om half 7 was Louise weer thuis. En om 7u ging ze dus weer, en zei dat ze een half uurtje weg zou blijven. Dat was goed want ik had om kwart voor 8 een afspraak met Paulina.
Nou, dat werd dus geen half 8 maar half negen kwam ze even aanzetten.
Fijn... dus snel gehaast naar Paulina.

Zaterdag ben ik met Paulina naar Windsor geweest om een beetje te shoppen. Niet te veel!. ´s Avonds opgepast.

En vanochtend ben ik Bracknell even in geweest, om even het huis uit te zijn.

Zoals je merkt verandert Louise mijn tijden vaak. Eerst had ik namelijk het weekend vrij, maar toen merkte ze dat ze in was gedeelt om polo te spelen. En dan op de dag zelf verandert ze het weer. Naja als het later wordt maakt het mij niets uit, want dan kan ik meer dingen voor mezelf doen.

Het aftellen valt me zwaarder dan gedacht. En Paulina vertrekt donderdag al!
Ik vermoed dat ik het van de week druk ga krijgen. Louise verteld me nooit wat de plannen zijn, maar ik als nieuwschrierig persoon, vangt wel eens wat dingen op!
MAAR, dan gaat de tijd sneller zeggen ze!
Ik hoop het!

  • 15 Augustus 2010 - 14:06

    Mary-Ann:

    Ja meid, dat zijn de bekende laatste loodjes.
    Maar het is zo 27 augustus. Geniet er nog maar lekker van. Het zal wel raar zijn om weer in Nederland te zijn en dan alleen Nederlands te horen praten. Het weer is volgens mij zo ong. hetzelfde als bij jou. Zeer wisselvallig. We zien je wel als je weer thuis bent.
    Je moeder is hier net gearriveerd voor een paar dagen.

    groetjes,
    de bubs uit Kuitaart

  • 15 Augustus 2010 - 15:06

    Dees:

    Lieve Nath!

    Aftellen geblazen! Moeilijk van die wisselende tijden, maar nog ff 2 weekjes en dan is het voorbij. Lekker om weer thuis te komen, toch?

    Hoe gaat het verder met je? We moeten nodig bijkletsen vind je ook niet. Ik tel met je mee, af tot de 27e ;)

    Dikke kus Dees

  • 16 Augustus 2010 - 12:48

    Chantal:

    Hey nathalie!

    Ik heb niet zo veel gelezen, maar ik hoor van je moeder dat het heel goed met je gaat! Af en toe zie we haar en dan horen we de verhalen. Gezellig dat je de 27ste weer terug komt! Kun je eindelijk weer naar je paardje! Nog even volhouden en nog heel veel plezier gewenst in de laatste dagen! Tot gauw op stal!
    Groetjes Chantal en ook van Franc

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Mijn Aupair Avontuur

Recente Reisverslagen:

22 Augustus 2010

Nog 5 dagen te gaan

15 Augustus 2010

1 na laatste weekend

11 Augustus 2010

Great London

05 Augustus 2010

Kleine update

27 Juli 2010

Geen Ascot
Nathalie

Actief sinds 26 Maart 2010
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 37380

Voorgaande reizen:

19 April 2014 - 31 Oktober 2014

The real deal!

08 Mei 2013 - 04 September 2013

Laatste stage naar.....?

29 April 2011 - 23 September 2011

Stage in Spanje

29 Maart 2010 - 27 Augustus 2010

Mijn Aupair Avontuur

Landen bezocht: