Voetbalparty - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Nathalie Bertram - WaarBenJij.nu Voetbalparty - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Nathalie Bertram - WaarBenJij.nu

Voetbalparty

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

14 Juni 2010 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Uumh, laat me even denken wat ik eigenlijk allemaal heb gedaan...

Oja, woensdagavond moest ik babyzitten want Louise was met wat vriendinnen weg.
Simon kwam al thuis rond een uur of 10. Simon kwam bij mij chekken hoe het met me was, en ik vertellen over mijn knie. Want daar heb ik weer eens last van. Toen begon Simon te vertellen dat hij wel een kijkje kon nemen omdat hij altijd de benen van de paarden chekt.
Toen raakte Simon en ik een beetje aan de praat over de paarden. Simon vertelde over de tijd die hij heeft doorgebracht in Argentinie als 17 jarige jongen. Over dat ze in Argentinie geen dierenartsen hebben en dat je het zelf maar moet uitzoeken wat er met je paard aan de hand is. Dus Simon heeft er wel verstand van.
We hebben tot een uur of half 1 met elkaar zitten praten, dat was erg gezellig!

Vrijdag had ik vrij, maar ik wist niet wat ik kon doen. Dus ben ik maar naar het mooie Windsor gegaan.
´S avonds moest ik eventjes een uurtje bij de kinderen blijven en daarna ben ik wat met Paulina gaan eten.
Lekker wat geroddeld over de ´moeders´ en de kinderen.
Ik denk dat het erg goed is om met verschillende Au-pairs ervaringen uit te wisselen. Zo heb je ook een beetje een beeld van hoe het bij anderen gaat. En dat sommige dingen niet alleen bij jou voorkomen.

Zaterdag heel de dag gewerkt, dus dat was een lange dag.
Ze hadden een 'voetbalparty' voor de voetbalwedstrijd Engeland-USA.
Heel wat mensen over de vloer 's avonds, dus ook veel AFWAS! Maarja rond een uur of 7 begon de wedstrijd dus zijn we naar de PoloClub vertrokken om de wedstrijd te kijken op groot beeld!
Was een erg leuke sfeer, maar Engeland speelde niet zo goed: 1-1.

Zondag tot 2u gewerkt en daarna met Paulina in Bracknell geweest en 's avonds naar de bios.

Vandaag ook best lang gewerkt eigenlijk. Maar goed gewerkt, veel was, schoonmaken, opruimen en op Hattie passen.

Deze week de laatste week van de college en dan maandag op voor examen. Maar dat moet goedkomen!
Dan heb ik er een certificaat bij! Woehoeeeeeeeeeeeee!!!

En trouwens, ik heb misschien vorige maand soms wat mindere momenten gehad. Maar ik kan nu met volle mond zeggen dat het GOED gaat. Ik pep mezelf af en toe op, en laat het werk allemaal een beetje van me 'afglijden'.

Ennnn, mijn engels is goed! Ik denk zelfs 's nachts in engels! Wie had zich dat kunnen voorstellen!

Dikke kus!

  • 17 Juni 2010 - 19:55

    Jeannette:

    Hallo Nathalie,

    Leuk verslag en goed te horen dat het zo goed met je gaat. Hebben jullie geen afwasmachine, zou eigenlijk wel moeten, maar ja dan doe je het maar met de hand, trouwens doen Gunter en ik ook.
    Leuk te horen dat je engels zo goed gaat, maar ja je zult wel moeten en je vriendinnen natuurlijk ook. Tussen haakjes Carola is geslaagd voor de HAVO. Gisteravond was ze bij ons met Remco, ze waren net terug van een vakantie in Turkije. Ze hebben het heel leuk gehad en Remco had een leuke film gemaakt. (Krijg je nog wel eens te zien).
    Ze gaat nu logopodie studeren. 4 jaar in Eindhoven.
    Zondag vieren we de verjaardag van Karin. Ze hebben nu een prachtige tuin gekregen helemaal verandert, erg mooi geworden maar dat zie je wel als je weer thuis bent.
    Ton,Anke en Ning gaan a.s Zondag op vakantie naar St. Tropez voor een week maar daar waren erge overstromingen.
    Hopelijk kunnen ze toch vertrekken.
    Ik ga nu eindigen en wens je weer een fijne tijd toe.

    veel liefs van Gunter en Jeannette.

  • 22 Juni 2010 - 06:25

    Peer:

    Hoi Nathalie,

    Ik vindt dat je het geweldig doet.
    Met alle 'beslommeringen' ook een hoop nieuwe ervaringen waar je altijd je voordeel mee kan doen.

    Komt allemaal goed


  • 23 Juni 2010 - 16:42

    Indra:

    NAT!
    Alles goed?
    We zijn blij dat het zo goed gaat! Trots op je hoor!
    Spreek je snel.
    xxxxxx

  • 28 Juni 2010 - 13:42

    J & T:

    Kan het niet veranderen maar als je die [img] en [/img] eraf haalt, vermoed ik dat je wel te zien krijgt wat ik wil, hihi!
    Spannend hé???

  • 29 Juni 2010 - 08:20

    Dees:

    Hoi Nath,

    Joh heb ik zomaar een blogje gemist van je.

    Lekker dat het kletsen je zo goed af gaat, in het engels dan he ;) anders kun je kletsen als de beste als je daar zin in hebt :P

    Druk, druk, druk dus zo te lezen hoor. Wel veel poetsen enzo maar gelukkig kan je op de vrije dag veel ondernemen, zo is te lezen in je volgende blog.

    Hier alles goed. Laatste weekje verlof :( tijd gaat te snel al ben ik ook wel weer blij om te gaan werken :)

    Dikke kussss Dees

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Mijn Aupair Avontuur

Recente Reisverslagen:

22 Augustus 2010

Nog 5 dagen te gaan

15 Augustus 2010

1 na laatste weekend

11 Augustus 2010

Great London

05 Augustus 2010

Kleine update

27 Juli 2010

Geen Ascot
Nathalie

Actief sinds 26 Maart 2010
Verslag gelezen: 93
Totaal aantal bezoekers 37381

Voorgaande reizen:

19 April 2014 - 31 Oktober 2014

The real deal!

08 Mei 2013 - 04 September 2013

Laatste stage naar.....?

29 April 2011 - 23 September 2011

Stage in Spanje

29 Maart 2010 - 27 Augustus 2010

Mijn Aupair Avontuur

Landen bezocht: