Ben ik weer! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Nathalie Bertram - WaarBenJij.nu Ben ik weer! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Nathalie Bertram - WaarBenJij.nu

Ben ik weer!

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

07 Juni 2010 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hoi hoi allemaal!

De kinderen waren vanaf vorige week vrijdag in Devon bij de ouders van Louise dus heb een rustigere week gahad. Louise vertrok maandag ook naar Devon, dus had wat 'Jobs' te doen voordat ze donderdag zouden terug komen.

Woensdag had ik een dag vrij, dus ben ik met Valerie (van de college, ze is Frans) naar windsor geweest!
En.. deze keer zijn we in the casle geweest! Prachtig! En omdat we studenten zijn kregen we ook een speciale prijs, mooi meegenomen dus!
Het was mooi weer, lekker wat geshopt, gekletst en wat gedronken. Dus een hele geslaagde dag!

Toen ik terug thuis was, waren Louise en de kinderen al thuis. Louise was minder blij omdat ik nog niet klaar was met mijn 'Jobs'.
Dus 's avonds nog wat gewerkt.

Dit weekend gelukkig wat meer tijd kunnen doorbrengen met de kinderen.
Het was super weer! Warm!!! Lekker met z'n 3en in het zwembadje en op de trampoline!

Met al mijn stunten van turnen, hebben de kinderen gevraagd om hun wat dingen aan te leren. Dus wat handstanden en radslagen geleerd. Erg leuk!

Zomervakantie van de kinderen komt er bijna aan en ik hoop dat ik dan wat meer tijd kan doorbrengen met de kinderen.

Dat was mijn bericht voor nu!

Liefs,

  • 08 Juni 2010 - 18:22

    Dees:

    Ja ja het mooie weer komt eraan! Dus dat wordt tussendoor een beetje genieten hopelijk voor je ;)

    In ieder geval van de kids, als ze vrij zijn!

    Hier alles goed, al voelde Val zich wat minder door het benauwde en warme weer. Maar ook dat komt wel weer goed.

    Dikke kus Dees en Val

  • 12 Juni 2010 - 08:17

    Marcelien:

    Je bent altijd al een kei geweest in turnen dus dit komt goed van pas nu Nat!
    Ik ben nog steeds trots op je hoe het doet daar. Die Louise mag zich van geluk prijzen dat zij JOU als Au-pair heeft aangenomen!!
    Geniet van de kids want dat vind je leuk ook al zijn ze af en toe irritant met het eten. All the best my strong daughter!! XXX Mum

  • 12 Juni 2010 - 09:48

    Jeannette:

    Nathalie, leuk te horen dat het goed gaat en dat je een franse vriendin heb waarmee je naar school gaat. Die moet zeker ook engels leren.
    Vorige week waren hier ook een aantal dagen flink warm een hoog vochtigheidsgehalte (niet zo prettig) als je werken moet.
    Remco en Carola zitten momenteel samen in Turkije voor een week.
    Als ze thuis komt de volgende week hoort ze of ze geslaagd is voor de HAVO. Dat zal wel.
    Wij gaan 1 Augustus naar Wenen voor 5 dagen, lijkt me wel leuk, kunnen we veel over vertellen als we terug zijn.
    We kijken weer uit naar het volgende bericht als je weer op de site bent.
    een fijne tijd nog en tot horens.

    Gunter en Jeannette.

  • 14 Juni 2010 - 13:57

    BSM:

    lieve Nat,

    Jou de hemel in prijzen dat hoeft niet lees ik. dat wordt al genoeg gedaan. Ik hoor het wel van je als je een peptalk nodig hebt. Dan ben ik er!!!!!!!
    hele dikke kus, je BSM

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Mijn Aupair Avontuur

Recente Reisverslagen:

22 Augustus 2010

Nog 5 dagen te gaan

15 Augustus 2010

1 na laatste weekend

11 Augustus 2010

Great London

05 Augustus 2010

Kleine update

27 Juli 2010

Geen Ascot
Nathalie

Actief sinds 26 Maart 2010
Verslag gelezen: 72
Totaal aantal bezoekers 37392

Voorgaande reizen:

19 April 2014 - 31 Oktober 2014

The real deal!

08 Mei 2013 - 04 September 2013

Laatste stage naar.....?

29 April 2011 - 23 September 2011

Stage in Spanje

29 Maart 2010 - 27 Augustus 2010

Mijn Aupair Avontuur

Landen bezocht: