Do you know? - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Nathalie Bertram - WaarBenJij.nu Do you know? - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Nathalie Bertram - WaarBenJij.nu

Do you know?

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

29 Mei 2010 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Ben ik weer met een verslag van deze afgelopen week.

Toen ik deze week de badkamer van de kinderen aan het schoonmaken was kwam Hattie binnen, want die wilde met mij een cake bakken.
Ik moest eerst de badkamer afmaken, dus besloot Hattie mij maar mee te helpen. Was ze allemaal tegen mij aan het kletsen. Zegt ze: 'Do you know?' You can't go home, because I like you and I love you. Wat lief he!? Dat is dan ook wel erg leuk om te horen!
Nadat de badkamer schoon was wilde we cake bakken, maar er waren geen eieren, dus besloot ik mijn tompoes pakket te pakken. Dus hebben we met z'n 2en tompoezen gemaakt!

Donderdag kon ik niet naar school, want Hattie was ziek. Dus heb ik een uurtje moeten opassen omdat Louise even weg moest.

Gister de aupair van de broer van Louise ontmoet met de kinderen. Een tweling van 3 (jongen en meisje) de aupair is bij hun vanaf dat de kinderen 5 maanden zijn!
Maar de familie gaat nu naar Frankrijk verhuizen en zij kan niet mee. Daar is ze erg verdrietig over.

Van het weekend had ik eigenlijk plannen om met een club meiden weg te gaan maar dat is helaas niet door kunnen gaan omdat de meesten op het laatste moment moest werken.

Liefs,

  • 31 Mei 2010 - 10:31

    Dees:

    Om maar kort en krachtig te zijn: wat lief dat Hattie dat zegt :)

    CU snel in augustus! Maar tot die tijd hyven en facebooken we wel ;)

    Kus Dees en Val

  • 03 Juni 2010 - 13:45

    Indra:

    Heeee natje!
    Fijn dat je een leuke verjaardag gehad hebt, en dat Hattie je zo leuk vind! Maar je moet toch wel terugkomen hoor!
    Veel plezier daar nog, en zie je snel!
    xx

  • 06 Juni 2010 - 16:10

    RizZ:

    Maatjeeee!!

    Heb je een tijdje niet bezocht *schaam schaam* dus veel verhalen tegelijk!

    Wat een rollercoaster daar! en wat ben je sterk!! Knap hoor! Tuurlijk zijn er slechte dagen, maar gelukkig is het overgrote deel leuk!! Doet wel met je als "je" kindje zegt dat ze van je houdt! Dan doe je het toch goed :)

    Ga zo door meid!

    En natuurlijk nog gefeliciteerd met je verjaardag (onder het motto van "beter laat dan heel laat")

    Dikke kus! Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Mijn Aupair Avontuur

Recente Reisverslagen:

22 Augustus 2010

Nog 5 dagen te gaan

15 Augustus 2010

1 na laatste weekend

11 Augustus 2010

Great London

05 Augustus 2010

Kleine update

27 Juli 2010

Geen Ascot
Nathalie

Actief sinds 26 Maart 2010
Verslag gelezen: 76
Totaal aantal bezoekers 37408

Voorgaande reizen:

19 April 2014 - 31 Oktober 2014

The real deal!

08 Mei 2013 - 04 September 2013

Laatste stage naar.....?

29 April 2011 - 23 September 2011

Stage in Spanje

29 Maart 2010 - 27 Augustus 2010

Mijn Aupair Avontuur

Landen bezocht: