Happy Birthday - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Nathalie Bertram - WaarBenJij.nu Happy Birthday - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Nathalie Bertram - WaarBenJij.nu

Happy Birthday

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

24 Mei 2010 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Om te beginnen heb ik vrijdagavond een super fijne avond gehad. Simon had lam gebraden op de barbeque, en we gingen het met z´n allen opeten. Lekker buiten met heerlijk weer, en de kinderen waren verkleed als hond en tijger! Dit was de eerste keer dat ik echt heel de familie zag samen eten, en daar mocht ik van meegenietn.

Zaterdag ben ik met Paulina naar Reading geweest. Shoppen!
Reading is best modern en mooi, niet dat ik veel heb gezien. Alleen de winkels dus.
Na de shoppen hebben Paulina en ik snel onze spullen gedropt thuis en daarna weer de trein gepakt naar Londen. Om daar haar vriendinnen te ontmoeten en uit te gaan.
We waren met z´n 5en in totaal.
We gingen naar een bekende club, Guinness of Sound. Voor mij was het niet bekend maarja. En wanneer het 12u was, hadden ze allemaal voor mij gezongen.
Dus een nacht overgeslagen in een club in Londen, en de eerste trein terug gepakt op Londen Waterloo om 7u.
Om 9u was ik eindelijk thuis en ben meteen onder de douche gesprongen. Jack had al in de gaten dat ik inmiddels thuis was dus die was op mijn deur aan het kloppen en Happy Birtday aan het roepen.
Na mijn douche, waren de kinderen eerst ruzie aan het maken wie het kado aan mij zou geven. Uiteindelijk met z´n 2en. En iedereen heeft me gefeliciteerd.
Daarna ben ik in bed gedoken voor een goede slaap!
´S middags nog even naar B´nell geweest en genoten van de zon. En ´s avonds opgepast.


Het gaat nu beter, ik had gewoon een paar slechte dagen. Maar dat kan voorkomen. Ik weet nu mijn werk inmiddels en ben er ook aan gewent. Ik ga vanaf volgende maand ook beginnen met sporten.

Ik moet niet alles te veel op mezelf betrekken, ik ga hier veel leren. En daar ben ik voor. En ik weet dat ik het kan.

Bedankt voor julie Felicitaties!

Liefs,

  • 25 Mei 2010 - 06:13

    Dees:

    Hej mop!

    Dacht eigenlijk dat ik bij je vorige mail wel wat terug had getypt maar niet dus. Nou ja, alsnog bij deze.

    Hoe is het verder met je? Zo te lezen heb je een gezellige verjaardag gehad. En als de kids ruzie maken over wie je het cadeau mag geven... dat is een goed teken, toch :) fijn om te lezen dat je over je dipje hebt heen gezet :D hier af en toe ook een dipje gehad, dus dan moeten we ons er samen maar over heen zetten (al gaat dat makkelijker met mooi weer en de komende dagen wordt het echt weer minder). Maar komt goed!

    Dikke kus voor jou van ons! Ik ga hier ff de honden uitlaten! Tot de volgende mail!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Mijn Aupair Avontuur

Recente Reisverslagen:

22 Augustus 2010

Nog 5 dagen te gaan

15 Augustus 2010

1 na laatste weekend

11 Augustus 2010

Great London

05 Augustus 2010

Kleine update

27 Juli 2010

Geen Ascot
Nathalie

Actief sinds 26 Maart 2010
Verslag gelezen: 87
Totaal aantal bezoekers 37398

Voorgaande reizen:

19 April 2014 - 31 Oktober 2014

The real deal!

08 Mei 2013 - 04 September 2013

Laatste stage naar.....?

29 April 2011 - 23 September 2011

Stage in Spanje

29 Maart 2010 - 27 Augustus 2010

Mijn Aupair Avontuur

Landen bezocht: