Gewledig warm weer, slechte dag - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Nathalie Bertram - WaarBenJij.nu Gewledig warm weer, slechte dag - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Nathalie Bertram - WaarBenJij.nu

Gewledig warm weer, slechte dag

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

21 Mei 2010 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Om te beginnen had ik Woensdag een erg slechte dag. Ik zat er een beetje doorheen met het schoonmaken. Louise had gezegd dat als ik niet beter ging schoonmaken dat ze een schoonmaakster in huis wilde nemen.
Daar was ik een beetje van slag van, want ik doe zo mijn best.
Ze wilt alles namelijk schoon hebben elke dag. Zoals alle vensterbanken en nachtkastjes en de spulletjes die daarop staan moeten ook elke dag schoongemaakt worden. Wat wel redelijk frustrerend is, want de familie laat alles slingeren.
En wat mij ook een beetje dwars zat is dat Louise steeds minder communiceert, eigenlijk zegt ze alleen maar iets als ze iets niet goed vind wat ik doe. Maar hier in Engeland is het allemaal maar gewoon dat je een Au-pair hebt, en je een beetje behandelen als een werkster.
Hierover had ik me te veel van voorgesteld denk ik. Dat dat allemaal anders zou gaan, en wat meer contact met de ouders.

Donderdag had ik er ook nog even over gesproken met Valerie van de college. Zij bevestigde eigenlijk mijn gevoel. De ouders zijn soms aardig voor je en een andere keer werken ze je op je zenuwen. Ja, je bent gewoon een werkster voor hun.

Donderdag aan het einde van de middag had ik mijn eerste verjaardagscadeau al binnen. Van mama en Tante Han. Wat mama ook mee had gestuurd waren mijn knuffels. Heb ik iets om bij uit te huilen af en toe. ;)

Het was zo heet donderdag! En ik miste een beetje Tiek en de ritten! Maar bij ons zullen inmiddels de dazen wel gearriveerd zijn!

Vandaag had Louise ook gezegd dat alles in de ochtend sneller moest. Ik begin om 7.45 en begin met de kinderen aan te kleden, eten, tanden poetsen en haren borstelen. Maar dit moet allemaal gebeuren voor half 9. En dat gaat niet zo snel als de kinderen een half uur over hun eten doen. Dus dat had ik ook tegen haar gezegd. En vanmiddag heeft ze besloten dat ik de kinderen ’s ochtends niet meer hoef te doen. Nu moet ik om 9u beginnen tot 12 schoonmaken en weer om 5u beginnen tot ze in bed zijn.(de kinderen)
Ik kan het best de kinderen ’s ochtends denk ik dan, maarja laat Louise het dan maar doen. Minder werk voor mij.


Au-pair zijn is zwaar. Ik probeer zoveel mogelijk gewoon m’n werk te doen en verder alles van me af laten glijden. Zoals bijvoorbeeld als de kinderen vervelend zijn of als er iets vervelends gebeurt is. Soms wel moeilijk! Ene oor in ander oor uit.


Liefs,

  • 23 Mei 2010 - 08:33

    Tante Han:

    Hartelijk gefeliciteerd met je 19de verjaardag Heel veel groeten en succes verder

  • 23 Mei 2010 - 17:25

    Fred En Ans:

    Hallo Nathalie,
    Van Harte Gefeliciteerd me je verjaardag! We wensen je een gezellige dag!
    Groeten van Fred en Ans

  • 23 Mei 2010 - 19:56

    Jeannette En Gunter:

    Hallo Nathalie,

    Allereerst proficiat met je verjaardag van Gunter en mij.
    Ik heb je verslag gelezen misschien kan ik je een goede raad geven ene oor in en andere eruit. Als aupair moet je gewoon werken en daar krijg je kost en inwoning voor. Bij sommige moet je hard werken maar je moet maar denken nog 3 maanden en dan zit het er weer op.
    Het is een ervaring en neem het maar zoals het is.
    Ik wens je de verdere tijd heel veel sterkte toe.
    Liefs Gunter en Jeannette

  • 23 Mei 2010 - 21:20

    Rian:

    Ha die Nathalie,

    Ik wil je van harte feliciteren met je verjaardag! Ben nog op tijd hè?! :) Hoop dat je een leuke dag hebt gehad!

    Groetjes Rian

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Mijn Aupair Avontuur

Recente Reisverslagen:

22 Augustus 2010

Nog 5 dagen te gaan

15 Augustus 2010

1 na laatste weekend

11 Augustus 2010

Great London

05 Augustus 2010

Kleine update

27 Juli 2010

Geen Ascot
Nathalie

Actief sinds 26 Maart 2010
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 37403

Voorgaande reizen:

19 April 2014 - 31 Oktober 2014

The real deal!

08 Mei 2013 - 04 September 2013

Laatste stage naar.....?

29 April 2011 - 23 September 2011

Stage in Spanje

29 Maart 2010 - 27 Augustus 2010

Mijn Aupair Avontuur

Landen bezocht: