Alweer Devon - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Nathalie Bertram - WaarBenJij.nu Alweer Devon - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Nathalie Bertram - WaarBenJij.nu

Alweer Devon

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

17 Mei 2010 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Nou dit weekend was ik met de kinderen in Devon, maar dan bij de ouders van Simon. Om precies te zijn Noord Devon. Louise en Simon hadden zaterdag een bruiloft dus ik en de kinderen bleven voor 1 nacht bij de ouders van Simon.
Dus erg druk bezig geweest met de kinderen bezig houden en opletten.
Zondag aan het einde van de middag hebben de kinderen en ik thuis in de kamer van Jack een ´kamp´ gemaakt. Wat ze helemaal prachtig vonden!
s´avonds zijn Paulina en ik naar depub geweest en daarna een pizza besteld in haar kamer.

Aankomend weekend heb ik vrij. Dus ik ga samen met Paulina naar Reading om te shoppen. En zondag ga ik uit lunchen met wat meiden voor m´n verjaardag. 1tje heeft al afgemeld want haar ouders komen dit weekend.

Ennnnnn!!!, ik krijg polo les!!! Jeuuuuhhh!!
Niet op de poloclub want daar kost het 130 pound per les!
Ik krijg het for free! maar ik moet hun er natuurlijk wel aan herinneren!

Oja, ik heb nu eindelijk internet op mijn kamer! Dus ik kan vaker een verslag achterlaten en skypen!


Liefs,

  • 18 Mei 2010 - 05:49

    Mary-Ann:

    O. kind wat geweldig, jij boft toch maar. Pololes for free. Laat eens weten wat dat allemaal inhoudt. Wat daar nou zo moeilijk aan is bijv. Zouden Simon en Louise niks aan je verjaardag doen? Misschien hebben ze wel een verrassing voor je. Je weet maar nooit. Nou meid hou je taai en alvast een happy birthday. We have a drink over here for your birthday.
    Much greetings from Kuitaart.

  • 18 Mei 2010 - 13:53

    Desiree:

    Hoi moppie :)

    Hoe issie? Zo te lezen gaat het allemaal voorspoeding. Dat van het shoppen klinkt geweldig, maar dat van die polo les klinkt helemaal te gek! Ben benieuwd hoor, hopelijk kan er iemand wat foto's maken.

    Lekker dat je dus dit weekend vrij hebt. FF lekker geen kids aan je hoofd.

    Nou alvast een fijne verjaardag en tot krabbels!

    Dikke Kus Dees en Val

  • 19 Mei 2010 - 17:25

    Bsm:

    Ik zie dat je je laatste verslag eraf hebt gehaald. Heeeeel verstandig.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Mijn Aupair Avontuur

Recente Reisverslagen:

22 Augustus 2010

Nog 5 dagen te gaan

15 Augustus 2010

1 na laatste weekend

11 Augustus 2010

Great London

05 Augustus 2010

Kleine update

27 Juli 2010

Geen Ascot
Nathalie

Actief sinds 26 Maart 2010
Verslag gelezen: 246
Totaal aantal bezoekers 37375

Voorgaande reizen:

19 April 2014 - 31 Oktober 2014

The real deal!

08 Mei 2013 - 04 September 2013

Laatste stage naar.....?

29 April 2011 - 23 September 2011

Stage in Spanje

29 Maart 2010 - 27 Augustus 2010

Mijn Aupair Avontuur

Landen bezocht: