1 Maand hier en Londen! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Nathalie Bertram - WaarBenJij.nu 1 Maand hier en Londen! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Nathalie Bertram - WaarBenJij.nu

1 Maand hier en Londen!

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

11 Mei 2010 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hooi allemaal! Sorry dat dit verslag zo laat is!

Ik ben vorige week dinsdag namelijk naar Londen vertrokken om Papa en Karin te ontmoeten!
Na ongeveer 2 uurtjes reizen met de trein en de metro was ik eindelijk op bestemming: Grand Plaza Apartments in Londen.
Ik zag nog niemands bekends in de Lobby dus ging ik maar eventjes naar de wc. Toen ik terug kwam zag ik daar Jut en Jull. We konden meteen wat spullen achterlaten in het apertement.

Daarna meteen om de hoek gaan lunchen want we waren alledrie erg hongerig.
Na lekker geluncht te hebben, zijn we naar Tesco(supermarkt) gegaan om wat voedsel in te slaan.

Nadat we alles klaar hadden op de kamer zijn we richting Westminster gegaan. Daar hebben we the Big Ben en de Londen Eye gezien. Natuurlijk zijn we ook IN the Londen Eye geweest! Voor een belachelijke prijs trouwens! Daar verdienen ze miljoenen aan.
Maargoed, ook hebben we het kasteel van de Queen gezien en de mooie parken daar.
Ook hebben we de Londen Bridge gezien.
Dus we hebben erg veel gezien de eerste dag.

Woensdag zijn we naar Piccalilli Circus gegaan om daar de winkels te bekijken op Oxford street. Maar Karin had ondertussen ook haar haren laten knippen bij Toni & Guy. Blaakbaar een erg bekende kapsalon in Engeland.
Wat je erg veel vind op Piccalilli Circus zijn van die souvenirs shops.
Erg grappige dingen daar, we wilde een onderbroek kopen met 'Minde the Gap'. Dat zeggen ze elke keer in de metro.

Maarja, in de avond was er een verassing voor mij! (en daar hou ik natuurlijk wel van!) :)
We gingen naar de Musical Dirty Dancing!
Het was een super avond!

Volgende ochtend gingen we richting het stille Maidens Green, vergeleken met Londen. Papa en Karin gedropt in Stirrups en ik moest weer aan het werk.

'S avonds nog lekker gegeten in Stirrups en geskyped met Gunther en Geanet.
Vrijdag middag heb ik Pappa en Karin het huis laten zien en heb daarna afscheid van ze genomen.

In het weekend heb 's avonds moeten oppassen en s'middags mee naar de Polo club. Dus weer lange dagen en druk druk.

Gistermiddag met Paulina naar Bracknell geweest om bij te kletsen.
En s'avonds had ik een dans les om uit te proberen.

En vandaag... Vandaag lekker vrij!

's woensdags in begin van de middag probeer ik elke keer op skype te komen!

Liefs,

• 11 Mei 2010 - 13:08

Jut En Jull:

Jajaja, we lezen het allemaal weer.
    Maar deze Jut en Jull willen even laten weten dat we het erg gezellig hebben gevonden met jou.

Blijf maar wat langer daar dan komen we nog een keer.
    Enne, MIND THE GAP!!!!!!!!!

• 11 Mei 2010 - 18:30

Mam:

Hoi meid:

Wat een leuke tijd heb je mee gemaakt met je vader en karin!
    Bofkontje maar weer! Naar een musical in London is very special en dan nog wel naar Dirty Dancing wouw!
    You have the time of your live.....
    See you on Skype Nathalie.

• 12 Mei 2010 - 08:07

Dees:

ow wat cool dat je paps en 'aanleun'mams langs zijn gekomen! Was vast heel gezellig :) ff lekker geen kids om je heen :P

Klinkt allemaal goed, en dat van die polo middagen ook. Ziet er vast wel spectaculair uit. Al Prins Harry gezien? Of hoe heet die kukel?!

Hier alles goed. Valéria groeit goed, alleen de bekende klachten bij de borstvoeding (pijnlijk!). Maar komt ook goed. Vanavond Lynn, Ferdi, Renee en Ezra op bezoek. Gezellig!

Nou tot krabbels, enneh goed dat je mams ook aan Facebook doet :)

Dikke Kusss Dees en Val

• 16 Mei 2010 - 21:05

RizZ:

Whoa maatje! Wat ben je toch allemaal goed bezig!! Zeker in je vorige verslag dat je de beste au pair ever bent :D goed hoor!

Knap van je dat je het zo allemaal red daaro en dat je echt vanalles onderneemt! Ben wel benieud hoe de dansles was gegaan :D:D

Dikke kuss! X