College en een druk weekend - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Nathalie Bertram - WaarBenJij.nu College en een druk weekend - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Nathalie Bertram - WaarBenJij.nu

College en een druk weekend

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

28 April 2010 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Donderdagochtend was mijn eerste schooldag. Van 9.30 tot 12u.
M´n Teacher adviseerde mij level 2, ik was eigelijk goed voor een level hoger maar omdat iedereen is gestart in September is het beter in level 2 voor mij.
Heb meteen een Frans meisje ontmoet, zij is ook aupair. Ze is hier vanaf november tot juli en woont nu bij een familie in Ascot, dus niet zo ver weg.
Mijn eerste les was oke. We begonnen meteen met Present, past and passive voice, dus best moeilijk als je zo ineens komt binnenvallen in een les. Maar ik doe wat huiswerk thuis en hoop zo een beetje op niveau te komen. En ik ben veel aan het lezen! Englisch ofcourse!

Vrijdag was mijn vrije dag, en ben ik weer Bracknell ingegaan om te zoeken voor een sportklas of iets anders.
Toen ik thuiskwam was Tom thom gearriveerd, een C-pony voor de kinderen. We hebben hem meteen een goede poetsbeurt gegeven en heb hem achteraf gereden. Erg grappig!
Ook heb ik eindelijk het echte trainen van de polopony’s gezien, achter op het veld. Het ziet er echt super gaaf uit! Mij is verteld dat dit weekend de aftrap is van het poloseizoen. Als het echt zo is, want als hier iets verteld wordt is het niet meteen waar of precies. (als jullie snappen wat ik bedoel)

Het weekend was erg druk! We hadden namelijk bezoek: 3 kinderen die bleven slapen met de ouders. Dus 2dagen 5 drukke spelende kinderen rond het huis gehad.
Maar zondagavond ben ik samen met Paulina, aupair van een vriendin van Louise, naar de film gegaan. We zijn samen op de fiets naar Bracknell gegaan en hebben de film It’s a wonderfull after life gezien. En achteraf hebben we in een gezellige pub/restaurant naast de bios wat gegeten. Dat was erg gezellig, lekker wat gekletst.

Verder gaat het goed allemaal hier in the UK. De kinderen beginnen steeds meer naar mij te vragen en ik heb al meerdere keren de bevestiging van de kinderen gehad dat ze mij hier willen houden. Zo ook Louise: ik had haar namelijk gevraagd wat ze vond hoe ik het doe allemaal. “You are the best au-pair we aver had” was haar antwoord. Vooral omdat ik natuurlijk ook van paarden hou is het gemakkelijker, want de andere au-pairs die hun hadden hielden niet van paarden.
Dus super fijn om dat allemaal te horen.

Nu ik hier nou bijna een maand ben begin ik dingen wat de kinderen doen aan mezelf te koppelen. Zoals dingen die hun uitvoeren doet me denken aan mezelf. Zoals ik vaak een vriend of vriendin te slapen had, en hoe we speelden en hutten bouwden in mijn kamer.
Maar wat het meest tot me doordringt is: Waarderen wat ik thuis allemaal heb, Tiek, mama, papa, vrienden en familie.

:)
Liefs,

P.s Ik ben op woensdag middag op skype om 12.30.

  • 28 April 2010 - 11:28

    Mary-Ann:

    Zo je hebt het inderdaad druk. Heel leuk om te horen dat het allemaal goed gaat en dat je heimwee over is. Zoveel vreemde dingen die je alleen moet oplossen geen mama, papa in de buurt om te helpen. Ik vind het knap van je, dat je dit "zomaar" allemaal doet. Het is toch heel anders dan thuis in het kikkerland NL. Leuk dat we jou op deze manier kunnen volgen.
    See you next time, pretty girl. Have much fun, much greetings from Kuitaart.

  • 28 April 2010 - 20:54

    Indra:

    Hi there! I am very glad to read that you're OK!
    Here in the Netherlands things are going very well!
    Nou, ik ga even in het Nederlands verder haha!
    Goed om te lezen dat het zo goed gaat daar! En vooral dat ze je de beste aupair vinden!
    Leuk dat je daar mag paardrijden! Je komt toch nog wel terug he? ;)
    En is die andere aupair ook Nederlands?
    Nou, veel succes en plezier daar! Ik hoor het wel he! En veel plezier als mama en Menno er zijn!
    Xxxxx in

  • 30 April 2010 - 11:47

    Dees:

    Haaaai mopke,

    Hehe eindelijk eens de puf om een beetje bij te lezen! Hier alles goed en bij jou ook, zo te lezen.

    Super dat je nu eens wat met paardjes kan doen. Heerlijk hoor.

    Maar het belangrijkste, dat je het hartstikke goed doet :D *trots*

    Nou met Valéria ook alles oke. En ik ga ook weer de goeie kant op, al heb ik gisteren teveel rechtop gezeten en heb ik nu wel last. Dat wordt nog liggen tot en met zondag.

    Nou we krabbelen en dikke kus van ons!

  • 30 April 2010 - 12:57

    Moon En Hans:

    HI Nathalie,
    zo te zien en te lezen heb je het erg naar je zin!wat een belevenis zeg.... fijn dat je vrienden aan het maken bent en dat zoveel van de paarden kan genieten.
    als beste au-pair van england, wel met je voetjes op de vloer blijven anders kom je niet meer terug, en dat zou jammer zijn!!!
    Hoe is het eigenlijk met de stal boys... zitten daar lekkere dingen bij?
    of komt er nog een date met william..... nou ik hoor het wel als ik een bruidsjurk moet maken voor je...... nog veel plezier en volgende week lekker naar londen met paps en ka! we lezen wel weer hoe dat is geweest.
    xxx tot snel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Mijn Aupair Avontuur

Recente Reisverslagen:

22 Augustus 2010

Nog 5 dagen te gaan

15 Augustus 2010

1 na laatste weekend

11 Augustus 2010

Great London

05 Augustus 2010

Kleine update

27 Juli 2010

Geen Ascot
Nathalie

Actief sinds 26 Maart 2010
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 37383

Voorgaande reizen:

19 April 2014 - 31 Oktober 2014

The real deal!

08 Mei 2013 - 04 September 2013

Laatste stage naar.....?

29 April 2011 - 23 September 2011

Stage in Spanje

29 Maart 2010 - 27 Augustus 2010

Mijn Aupair Avontuur

Landen bezocht: