Terug in Maidens Green - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Nathalie Bertram - WaarBenJij.nu Terug in Maidens Green - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Nathalie Bertram - WaarBenJij.nu

Terug in Maidens Green

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

16 April 2010 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Dinsdag aan het einde van de middag zijn we terug gereden vanuit het prachtige Devon.

Verder is er eigenlijk niet zo veel boeiends gebeurt.
We hebben in het huis wat dingen verandert waardoor ik dus best veel heb opgeruimt en schoongemaakt.
Wat ik eigenlijk al veel doe want het is net of je in een huishouden met 4 kinderen woont zo smerig kunnen ze af en toe zijn.

Maar ik begin wel steeds meer te genieten van de leuke dingen met de kinderen.
Het gelach van ze als ik gekke dingend doe op de trampoline, en hun hoog kan laten springen.

Het weer gaat ook de goede kant op. Al kan het net zoals bij ons morgen super slecht weer zijn.

Ondertussen ben ik aangenomen op ROC Eindhoven toerisme en recreatie!
Dus weer iets nieuws om naar uit te kijken als ik terug kom.

Dinsdag engels examen op de Bracknell College.

Dit weekend heb ik lekker zaterdag en zondag vrij. Dus ik ga nu iets leuks uitzoeken op internet!

Liefs!


  • 16 April 2010 - 14:52

    Jeannette En Gunter:

    Hallo Nathalie,

    Hier gaat alles goed. Zo te horen heb je het echt naar je zin, gelukkig maar dan breng je de tijd ook goed door en heb je geen Heimwee.
    Het weer wordt hier ook iets beter, warm is het nog niet. Gefeliciteerd dat je aangenomen bent op het ROC. Ik dacht dat je in de verzorging ging, maar dan heb ik me vergist.
    Leuk van je dat we mee mogen genieten van je verblijf in Engeland.

    Heel veel liefs van Jeannette en Gunter

  • 16 April 2010 - 15:30

    Marinya Bertram:

    eey meid

    ik wist helemaal niet dat je in engeland zit op het moment!! wat leuk!! hoorde het toevallig van mijn moeder net. heb je verslagen gelezen en zo te zien heb je het goed naar je zin, ik zou zeggen nog veel plezier en we ga je blijven volgen vanuit het zeeuwse.

    groetjes vanuit Kuitaart

  • 16 April 2010 - 17:24

    Dees:

    Ja joh daar ben ik weer. Kan het natuurlijk niet laten om ff te reageren.

    Wat fijn dat je aangenomen bent op het ROC, toerisme. Dat is tenslotte wat je wou, toch?

    Hm ja wat betreft het huishouden, hoort erbij dus. Maar dan tel je mams dus mee? En die vader dan? Is die er ooit wel eens?

    Nou hou vol, mop! Hier alles in orde hoor. Vanaf morgen nog maar een week te gaan :)

    Oja heb nog een nieuwtje maar dat pb ik je wel ff via hyves!

    Dikke kus Dees en de kleine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Mijn Aupair Avontuur

Recente Reisverslagen:

22 Augustus 2010

Nog 5 dagen te gaan

15 Augustus 2010

1 na laatste weekend

11 Augustus 2010

Great London

05 Augustus 2010

Kleine update

27 Juli 2010

Geen Ascot
Nathalie

Actief sinds 26 Maart 2010
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 37391

Voorgaande reizen:

19 April 2014 - 31 Oktober 2014

The real deal!

08 Mei 2013 - 04 September 2013

Laatste stage naar.....?

29 April 2011 - 23 September 2011

Stage in Spanje

29 Maart 2010 - 27 Augustus 2010

Mijn Aupair Avontuur

Landen bezocht: