Begin van 3de week - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Nathalie Bertram - WaarBenJij.nu Begin van 3de week - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Nathalie Bertram - WaarBenJij.nu

Begin van 3de week

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

12 April 2010 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Dit weekend was allemaal goed, mooi weer en veel naar het strand geweest hier. Het is hier werkelijk super mooi!

Het is af en toe toch allemaal moeilijk. Ik wil het graag allemaal goed doen, zeker i.v.m de kinderen. Louise verteld me dat de kinderen allemaal op een andere manier 'aan ge pakt' moeten worden en ook benadert.
Wat dus soms wel erg moeilijk is.
Ik ben van mezelf al meer wat consequenter aangelegd maar dat werkt dus averechts met de jongste. Terwijl ze allebei me al hebben verteld dat ze me mogen.
Met Hattie moet ik wat meer zachtaardiger zijn en het wat spannender en speciaal voor haar maken. Meer: 'Ik heb een verhaaltje speciaal voor jou, alleen voor Hattie'.

Wanneer moeders en vaders weg zijn dan zijn ze eigenlijk harstikke makelijk te handelen omdat ze dan weten dat ze niet naar mam of pap kunnen 'vluchten'.
Wat het voor mij allemaal wel een beetje ingewinkeld en moeilijk maakt.

Ik heb op deze momenten wat vanavond de 2e van is; dat ik het moeilijk heb en echt Heimee naar huis heb.

Toch heb ik vanavond de stap genomen om met Louise te praten over het naar bed toe gaan en heeft mij dus het bovenstaande aan mij verteld.

De kinderen zijn allebei echt erg moeilijk met eten en naar bed gaan! Ik was volgensmij ook altijd zo! Heb er spijt van mama! ;)

Ik weet in ieder geval wel dat ik nog wel een tijd wacht met die kinderen!! Maar ze zeggen dat je van je eigen kinderen meer accepteerd dan van anderen!!

Ik ga ze niet opvoeden zoals hier.


  • 12 April 2010 - 22:01

    Karin En Menno:

    lieve nathalie, misschien is het daar niet altijd even makkelijk maar dat je het terug koppelt en er zo over schrijft is echt heel knap. Een hele nieuwe nathalie zien we voor ons en dat doet ons heel goed. Je gaat het zeker allemaal leren en wat die kinderen betreft,die kunnen straks niet meer zonder jou. Hebben we dat probleem.
    dikke kus van je paps en Karin

  • 13 April 2010 - 16:24

    Dees :

    Hoi Nath,

    Nou, dat klinkt als de ideale baan, naar het strand (wacht nog steeds op spannende foto's maar die komende next week, toch?). Maar zo heb je dus toch nog wel een momentje van heimwee. Als je dat hebt, dan denk je maar dat wij jou ook missen :) wat ook zo is!

    Fijn dat je samen met Louise goed over kan praten hoe je de kids het beste kan benaderen. Jullie raken vanzelf goed aan elkaar gewend, jij moet hen leren kennen en zij jou (en uitproberen natuurlijk! Daar zijn het kinderen voor).

    Hier alles goed. Dikke buik, moe, langzaam, roze muisjes en beschuit ingeslagen, de dagen aan het aftellen, nog maar 11 te gaan! Kind heeft steeds minder ruimte dus de bewegingen zitten ook steeds meer in de weg :S

    Ik houd je op de hoogte!

    Dikke Kusss Dees en de kleine


  • 13 April 2010 - 16:24

    Dees :

    Hoi Nath,

    Nou, dat klinkt als de ideale baan, naar het strand (wacht nog steeds op spannende foto's maar die komende next week, toch?). Maar zo heb je dus toch nog wel een momentje van heimwee. Als je dat hebt, dan denk je maar dat wij jou ook missen :) wat ook zo is!

    Fijn dat je samen met Louise goed over kan praten hoe je de kids het beste kan benaderen. Jullie raken vanzelf goed aan elkaar gewend, jij moet hen leren kennen en zij jou (en uitproberen natuurlijk! Daar zijn het kinderen voor).

    Hier alles goed. Dikke buik, moe, langzaam, roze muisjes en beschuit ingeslagen, de dagen aan het aftellen, nog maar 11 te gaan! Kind heeft steeds minder ruimte dus de bewegingen zitten ook steeds meer in de weg :S

    Ik houd je op de hoogte!

    Dikke Kusss Dees en de kleine


  • 15 April 2010 - 16:16

    Mariëlle:

    Hey Nathalie,
    Hier dan eindelijk een berichtje van mij.
    Ik wil even zeggen dat ik het superknap vind wat je allemaal doet!
    Goed dat je zo geniet van de mooie dingen daar, blijf dat vooral doen:-)
    Het is heel begrijpelijk dat je af en toe last hebt van heimwee.
    Ik heb er alle vertrouwen in dat de kinderen uiteindelijk heel goed naar je gaan luisteren:)
    Succes en veel plezier nog!!
    Groetjes Mariëlle (van stal;-))

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Mijn Aupair Avontuur

Recente Reisverslagen:

22 Augustus 2010

Nog 5 dagen te gaan

15 Augustus 2010

1 na laatste weekend

11 Augustus 2010

Great London

05 Augustus 2010

Kleine update

27 Juli 2010

Geen Ascot
Nathalie

Actief sinds 26 Maart 2010
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 37382

Voorgaande reizen:

19 April 2014 - 31 Oktober 2014

The real deal!

08 Mei 2013 - 04 September 2013

Laatste stage naar.....?

29 April 2011 - 23 September 2011

Stage in Spanje

29 Maart 2010 - 27 Augustus 2010

Mijn Aupair Avontuur

Landen bezocht: