Wet, Wild & Wacky - Reisverslag uit Unterseen, Zwitserland van Nathalie Bertram - WaarBenJij.nu Wet, Wild & Wacky - Reisverslag uit Unterseen, Zwitserland van Nathalie Bertram - WaarBenJij.nu

Wet, Wild & Wacky

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

13 Juli 2013 | Zwitserland, Unterseen

Het begint eindelijk wat drukker te worden hier. De schoolvakanties in Nederland zijn inmiddels al begonnen dus ik kan weer m'n Nederlands oefenen, aangezien ik vanaf begin Mei alleen maar engels heb gebruikt.

De activiteiten lopen helaas niet storm omdat er eenmaal zoveel te doen is in de omgeving. Maar de activiteiten aan de einde van de dag lopen wat beter. 
Zo heb ik een activiteit gegeven, Wet, Wild & Wacky, die zat helemaal vol. Aangezien wij maar 12 op 1 ratio mogen hebben. Voor de gene die dat niet begrijpen: er mogen maar 12 kinderen deelnemen per 1 In2action personeelslid, als ik en Emily samen een activiteit doen mogen we dus 24 kinderen hebben.
De activiteit gaat over water en gekkigheid. Het was mijn beste activiteit die ik ooit heb gegeven. Met toestemming van Emily ;). 
Be loud en be proud is het motto. En ze konden ons over heel de camping plezier horen  maken dus dat was leuk en geslaagd! 
Aan het einde van de activiteit mochten de kinderen aangeven hoe leuk ze de activiteit vonden met een allerlaatste spel. Soaking Staffmember. Lees: ze mochten eindelijk mij nat maken. Wat een plezier dat ze hadden! En ik ook trouwens :).
Emily heeft tijdens deze activiteit mij geobserveerd in termen van In2action. En mijn eind resultaat was 81 %!, ruim voldoende dus! Dit geeft voor in2action aan dat de activiteit weinig corectie punten had.

Verder hebben we niet zo veel spannends uitgespookt eigenlijk. 
Wel hebben we onze kano's uit onze kleine opslagtent moeten halen omdat die te klein was en de warmte ervoor kon zorgen dat de kano's konden klappen. Helaas vond onze collega van Canvas, zij doet receptie, het onnodig om haar 'omkleedruimte' af te staan. Zei heeft een hele tent voor zichzelf waarvoor ze dus de overige 'inner' als omkleedruimte gebruikt. 
Dit betekent dus dat wij nu met 4 kano's in onze tent wonen, beetje benauwend soms.
Helaas is de samenwerking van onze Canvas collega's steeds minder. Zij vinden hun werk erg zwaar en klagen erg veel. Zie: ongeveer 4 tenten of caravans schoonmaken in de morgen en van 4 tot 6 uur receptiewerk en aankomsten.
Zij vinden dat ze geen toeristenwinkel zijn van de gasten. Wat dus betekend dat iedereen zich wel vrij voelt om mij en Emily vragen te stellen tijdens onze bezoeken. We hebben meerdere klachten over hun moeten horen van onze gasten, omdat ze niet vriendelijk zijn en geen tijd voor de gasten nemen.
Erg jammer aangezien wij ongeveer 8 à 9 uur per dag werken en daarna onze bezoeken doen en wij nogal moe zijn en zij klagen over een paar caravans die ze schoon moeten maken...

Maar! Vanaf volgende week donderdag komt onze area manager langs , Craig, voor onze Audit! Dit betekend dat hij ons zal gaat testen op ons functioneren hier en hoe Emily en ik samenwerken, hoe we de activiteiten geven, hoe Emily haar werk doet als senior, hoe wij naar gasten zijn enzovoorts. Eigenlijk kijkt hij dus naar alles! Best eng, maar het word ook gezellig! 
Op dezelfde tijd komt papa een weekendje langs om te kijken of ik nog leef en wat ik hier allemaal uitspook!

Vorige week zaterdag zijn we naar onze favoriete dansclub geweest, daar was het thema 80's. Voor degene die zich daarna hadden gekleed hadden  waren er prijzen. En ja! Wij hadden geluk deze keer! Wij hebben een cheque van 50 CHF gewonnen! Die komt wel van pas!

Gelukkig is het weer stukken beter! 30 graden met zon! Dus niets te klagen op het moment.
En vanavond is er in Neuhaus, hotel langs ons, een Zumba party! Jaja! Eindelijk mag ik een keer los gaan! Mis dat wel een beetje, m'n wekelijkse dansles in de sportschool.

Deze week een goeie score voor ons: 2de beste van alle family extra campings qua scores van onze familie activiteiten!

Tot snel!

  • 16 Juli 2013 - 17:18

    Marcelien:

    Leuk hoe je schrijft Nathalie
    Hebben jullie bij de Zumba avond ook prijzen gewonnen?
    Vast toi toi als Craig komt!
    Jullie zijn een goed stel samen dusss dat komt wel goed.
    Lieve groetjes Mam xx

  • 17 Juli 2013 - 11:38

    Frederique:

    Hee Nathalie!

    Top bezig!! En je hebt eindelijk lekker weer!
    Hier ook trouwens:) Nog heel veel plezier en
    succes als Craig komt en met de rest natuurlijk
    ook!

    Xx Fre

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nathalie

Actief sinds 26 Maart 2010
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 37394

Voorgaande reizen:

19 April 2014 - 31 Oktober 2014

The real deal!

08 Mei 2013 - 04 September 2013

Laatste stage naar.....?

29 April 2011 - 23 September 2011

Stage in Spanje

29 Maart 2010 - 27 Augustus 2010

Mijn Aupair Avontuur

Landen bezocht: