Audit!! - Reisverslag uit Interlaken, Zwitserland van Nathalie Bertram - WaarBenJij.nu Audit!! - Reisverslag uit Interlaken, Zwitserland van Nathalie Bertram - WaarBenJij.nu

Audit!!

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

17 Augustus 2013 | Zwitserland, Interlaken

Inmiddels is Craig alweer 2 weken weg en hebben we onze Audit achter de rug :). Alles zag er picobello uit, en dat vond Craig ook! Hij nam een kijkje in onze opslagruimtes, de activiteiten tent en ons papierwerk op vrijdag en zei meteen dat er alles super goed uitzag en dat hij alleen nog ons ging observeren tijdens activiteiten. Dat ging allemaal super goed. Het was af en toe wel een beetje stress, omdat hij natuurlijk de heletijd over je schouder meekijkt. Maar na onze one2ones ( één op één gesprek ) bleek dat hij super tevreden was met Em en mij! Heb te horen gekregen dat ik als activiteiten instructor super vooruit ben gegaan sinds training, waar ik natuurlijk super blij mee ben! Verder heb ik op bijna alle andere punten zoals samenwerking, gedrag, omgang met materiaal, veiligheid enzovoorts 4tjes gescoord, wat de hoogste score is. In2Action 'rate' tussen de 1 en de 4, waarin 4 het hoogste is. Alleen op 2 dingetjes had ik 3tjes, dat geeft dus aan dat het nog iets beter kan. Maar ik was al super blij dat al het commentaar van Craig zo positief was!
Verder hebben we tussendoor nog lekker kunnen chillen in de mobile home waar Craig in verbleef, dat was wel lekker om af en toe op een normale bank te kunnen zitten.
Maargoed, de scores waren geen grapje :98% en dat is de hoogste score EVER in In2Action. Em en ik hebben het een paar keer nagevraagd aan Craig maar het was echt geen grapje. Alleen de veiligheidsmanager op het meer mag wat minder serieusheid zei Craig, maar verder was er niet veel verbetering op de camping. Interlaken team ROCKS!

Vorige week zondag hebben Em en ik een extra dag vrij gehad omdat wij op onze vrije zaterdag moesten helpen met schoonmaken. De 2 receptioniste hadden namelijk 12 tenten en mobile homes om schoon te maken. En helaas moesten wij dus helpen. En natuurlijk wij waren binnen ruim een uur klaar met 5 tenten. Maar dat was niet goed genoeg! Joepii. Dus nog een ronde, een beetje chagrijnig, gingen we alle tenten nog eens na.

Zondag ben ik alleen naar Grindelwald gegaan. Ik had namelijk wat gratis bonnen voor een gondel om de Männlichen op te gaan. Een super mooi gebied. Een groot gedeelte is namelijk van UNESCO of word beschermd door UNESCO.
Boven op de Männlichen was die zondag een speciaal Swiss event, lucky me!. Met de Jongfrau op de achtergrond en wolken in de bergen speelde een groot team van Zwitserse mannen en vrouwen op Zwitserse lange blaas instrumenten ( ben de naam kwijt ) in Swiss heten ze Alphornbläser en Fahnenschwinger.
Op de top van de berg had in uitzicht op Unterseen en Lauterbrunnen, ik kon de waterval van Lauterbrunnen zien. Én natuurlijk Grindelwald is aan de voet van de Eiger! Wat een berg! Een Super mooie dag!

Verder is er niet veel spannends gebeurd. Qua activiteiten is het op het moment wat drukker. Veel Engelse families die alle activiteiten heel de dag mee willen doen. Op het moment hebben we 1 familie met 3 kinderen, tweeling van net 4 en een van 9, die bij elke activiteiten aanwezig zijn. Helaas is het moeilijk met de tweeling, super lieve kinderen maar zij houden niet van Session Plans ( activiteit planningen ) en kunnen af en toe gewoon niet luisteren. Dus het is een uitdaging om zo alle kinderen betrokken te hebben bij de activiteit want zij willen alleen doen wat zij graag willen.
Maar ik geniet van de laatste 2 weken met activiteiten waarvan nog 1 waarschijnlijk druk zal zijn. En vanaf zondag gaan we al beginnen met spullen op te ruimen en op te slaan in boxen.

Ook hebben Em en ik een keer doordeweeks een ongewone avond gehad. Een kleine groep met jongens verbleven een nacht op de camping en vroeg ons elke keer om wat van ons materiaal te lenen. Aardige jongens die ons savonds nadat wij wat grapjes hadden uitgehaald met hun, zoals hun tent met wc papier versieren. ( dat was tijdens een activiteit, kinderen vonden het prachtig! ) Hadden hun ons uitgenodigd om te komen kletsen en een drankje samen te doen. We hebben die avond op het gras gelegen en alleen maar naar de sterren gekeken. Ze zijn hier prachtig! En we hebben maarliefst 4 vallende sterren gezien! Ik zie ze bijna nooit en hier zijn er super veel!

Én afgelopen woensdag was Em jarig (20) en dat was dus een reden om uit te gaan in Metro onze standaard discotheek waar wij elke vrijdag naartoe gaan. Super gezellig. Intussen wat meerdere mensen leren kennen die ook werken in Interlaken. De meeste werelden voor Outdoor Interlaken, de activiteiten zoals Paragliden, kanoeing en meerdere activiteiten. En ze komen van over heel de wereld. Nieuw Zeeland, Zwitserland, America en nog veel meer. Leuk om verschillende mensen te leren kennen.

  • 18 Augustus 2013 - 13:31

    Marcelien:

    Wat maak jij toch veel mee meisie!
    Leuk hoe je je verslag weer aangevuld hebt.
    Ik heb dan weer even het gevoel om bij je te zijn....
    Gelukkig duurt het niet lang meer Nathalie. Nog een 2-tal drukke weken en dan kun je de dagen echt gaan aftellen.
    Jij/Jullie kunnen trots zijn op jezelf. Deze stage zal je denk ik niet gauw vergeten...
    Ik hoop voor jullie dat het lukt om ook nog relaxed Geneve aan te doen met zijn mooie meer en prachtige parken.
    En dan naar het "gewone " Nederland.
    Ik kijk er naar uit!
    xx Mam

  • 19 Augustus 2013 - 08:28

    Frederique:

    Nathaliee!!!
    Goed bezig:) Je kan weer trots zijn!:D
    Heel veel succes en plezier nog 2 weken en zien elkaar snel!
    Xx Fre

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nathalie

Actief sinds 26 Maart 2010
Verslag gelezen: 263
Totaal aantal bezoekers 37385

Voorgaande reizen:

19 April 2014 - 31 Oktober 2014

The real deal!

08 Mei 2013 - 04 September 2013

Laatste stage naar.....?

29 April 2011 - 23 September 2011

Stage in Spanje

29 Maart 2010 - 27 Augustus 2010

Mijn Aupair Avontuur

Landen bezocht: