Paragliden! - Reisverslag uit Unterseen, Zwitserland van Nathalie Bertram - WaarBenJij.nu Paragliden! - Reisverslag uit Unterseen, Zwitserland van Nathalie Bertram - WaarBenJij.nu

Paragliden!

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

04 Augustus 2013 | Zwitserland, Unterseen

En weer een nieuw verslag van mij.

Veel te vertellen deze keer.
Nadat ik gezellig m'n nieuw verslag had gepost en weer terug op de camping was kregen Em en ik niet z'n heel leuk nieuws.
Een senior en courier op een van onze campings hebben per direct ontslag genomen. En dat betekend dat er dus maatregelen genomen moest worden. Er zouden senior returners, zoals ze dat hier noemen, moeten verplaatsen. En ja dat mogen ze doen, dat staat in ons contract. Dus hier werden wij natuurlijk nerveus en gestrest van. Want Em is een returner én is vorig jaar op die camping geweest. Dus er bestond een grote kans dat zij weg zou moeten en ik dus een andere senior kreeg of ik weet niet wat ze wilden doen.
Ons weekend begon al niet zo goed. Want de nieuwe KidsKlub meiden uit Nederland waren donderdag aangekomen, zij doen de miniclub voor alle gasten op de camping, en wij gingen daar natuurlijk een drankje op doen. 
Helaas werd haar rugzak in de club gestolen, dus dat was ookal niet z'n fijne start voor hun. Terwijl wij eigenlijk super moe waren van een drukke zware week.

Gelukkig is alles goed afgelopen en hoeft Em niet weg! Wel gaat ze onze manager die daar met spoed naartoe moest, en dus niet naar ons komt voor onze Audit, het daar voor een tijdje aanpakken. Em gaat hem hier telefonisch meehelpen. Happy me! Had me niet voor kunnen stellen zonder Em hier.

Het voelt dus inmiddels of we eigenlijk geen vrijde dag hebben gehad omdat ookal zo vermoeiend wad voor ons.

Wél ben ik zaterdag nog naar Zumba gegaan bij Neuhaus. Wat heel leuk was om even wat bekende dansjes te kunnen doen. Heel bizar eigenlijk. Lekker op het gras met uitzicht op het meer en de mooie bergen op de achtergrond. 
Zondagavond hadden ze ook bij Neuhaus een vuurshow. Super mooi en weer onvoorstelbaar met een ondergaande zon en de bergen op de achtergrond. 
De natuur verbaasd me hier af en toe wel hoe mooi het kan zijn! (zie foto's)

In het weekend van 21 Juli is papa op bezoek geweest voor een weekendje. We zijn zaterdag samen oppad geweest en hebben veel gezien. We hebben ook even moeten zoeken naar zijn hotel. Want die bleek dus ergens op een berg te staan, waar je een gondel naartoe moet nemen. Uiteindelijk heeft papa een ander hotel geboekt. 

Mooi weer hier! Elke dag zonneschijn met 30 graden. Wel aan het einde van de dag elke keer regen en onweer. Maar dan koelt het even lekker af voor de nacht :).
Die week hebben we een mail gekregen van Craig daarin stond dat wij 100% gescoord hebben op activity courier! Goed werk door ons dus! :)

Inmiddels zijn Em en ik al wezen Paragliden! Super tof was het! Mooi uitzicht natuurlijk en wij hadden super geluk met de luchtcirculatie van die dag want normaal duurt een vlucht 10 min. Maar wij hebben 20 min gehad! Én ook nog eens met korting! Echt voor herhaling vatbaar!

Eindelijk is onze manager Craig bij ons voor onze Audit/test. Ook een beetje om te relaxen, want bij ons is alles zo goed op orde. 
Super gezellig ook! Want hij gaat namelijk ook met ons stappen en heeft ons mee uit eten genomen.
Op onze vrije dag zijn me met z'n drieën wezen relaxen op het meer. Een peddelboard en een van onze kano's gehuurd en we hebben heel de middag lekker gedobbeld op het meer.
Het was lekker warm! En weer verbaasde de natuur mij. We waren op het meer de zon scheen en het begon te regenen! Super raar!

Tot snel allemaal!
(nog 4 weekjes!)

  • 04 Augustus 2013 - 18:48

    Menno En Karin:

    Top allemaal daar! Waarschijnlijk de leukste stage tot nu toe.
    Mooi hoor, dat paragliden. Echt stoer. Goed dat je het gedaan hebt. Want je weet wat wij altijd zeggen, " je kunt beter spijt hebben van dingen die je gedaan hebt dan van dingen die je niet gedaan hebt."
    Tot snel, dikke kus

  • 05 Augustus 2013 - 15:09

    Marcelien:

    JA , ja vanaf het eerste moment dat ik in Zwitserland aan kwam om jou op te zoeken zag ik de paragliders al van de bergen af zweven.
    En ja toen wist ik het meteen dit is iets wat Nathalie zeker gaat doen.
    Dus heel goed en leuk voor je dat deze kans er was meis! Toppie!
    Je kan alweer trots op jezelf zijn
    Tot horens
    Mam x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nathalie

Actief sinds 26 Maart 2010
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 37397

Voorgaande reizen:

19 April 2014 - 31 Oktober 2014

The real deal!

08 Mei 2013 - 04 September 2013

Laatste stage naar.....?

29 April 2011 - 23 September 2011

Stage in Spanje

29 Maart 2010 - 27 Augustus 2010

Mijn Aupair Avontuur

Landen bezocht: