Vertrek naar Training Isle of Wight - Reisverslag uit Portsmouth, Verenigd Koninkrijk van Nathalie Bertram - WaarBenJij.nu Vertrek naar Training Isle of Wight - Reisverslag uit Portsmouth, Verenigd Koninkrijk van Nathalie Bertram - WaarBenJij.nu

Vertrek naar Training Isle of Wight

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

08 Mei 2013 | Verenigd Koninkrijk, Portsmouth

Het is weer zover, ik mag weer op stage.
Deze keer is het nog allemaal een verassing waar ik naartoe ga. Eerst wacht mij een 7daagse training op Isle of Wight in Engeland. Voor de mensen die dit niet kennen. Het is een klein eilandje van Engeland. Heel mooi! Ik ben er al een keer eerder geweest toen ik als au-pair in Berkshire zat.
Op deze training, van het bedrijf In2Action, ga ik alle activiteiten en themadagen aangeleerd krijgen die ik op mijn camping zal gaan geven.
De camping zal een Canvas Holidays camping zijn in: Frankrijk, Italië of Zwitserland! Mijn bestemming krijg ik in de komende trainingsweek te horen.
Vanuit deze trainingsweek vertrek ik dus meteen door naar mijn bestemming.

Zoals misschien meerdere al weten heeft mijn stagebedrijf al wat teweeg gebracht van te voren.
De mini training in Zandvoort waar het toen nog super koud was, Ik heb een tijdje moeten wachten totdat ik zeker wist of ik echt aangenomen was, én het bemiddelingsbureau heeft een foutje gemaakt; ze hebben mij een verkeerde vertrek datum doorgegeven. In het mailtje wat ik na mijn mini training had gekregen, stond dat ik was aangenomen én daarin stond dat ik pas eind juni verwacht werd op de training in Isle of Wight. Dit terwijl ik aan hun heb doorgegeven dat ik vanaf mei al kan stage lopen.
In de laatste week van school kreeg ik email van In2Action, waarin met dikgedrukte letters stond dat ik 8 mei verwacht werd. Even sloeg de paniek toe, maar later ben ik er toch blij om dat ik eerder aan mijn stage mag beginnen! Natuurlijk moest ik wat dingetjes omzetten naar een maand vroeger zoals mijn werk bij Coach, gelukkig was dit geen probleem. En ik had een tijdelijk baantje geregeld en daar kon ik toch nog de resterende 2 weken werken. Toch nog lekker geld verdiend dus.
Ook kan ik helaas niet mijn verjaardag thuis vieren zoals al eigenlijk gepland stond. Maar gelukkig is het verjaardagsgevoel wel een beetje aanwezig geweest!

De afgelopen dagen ben ik nog 2 dagen in Brussel geweest voor een kleine City-trip, maandag lekker uiteten geweest bij Mood én dinsdag nog een High Tea. En natuurlijk ben ik weer lekker verwend met leuke en praktische kados! :)
En dan begint het inpakken, boodschapjes doen en afscheidnemen. Dat laatste is natuurlijk nooit leuk, maar we zijn er inmiddels aan gewent geraakt én het is deze keer maar voor 4 maandjes. Het inpakken was uiteindelijk ook nog een kunst apart. Er moest een slaapzak en kussen mee voor de training op Isle of Wight, en ook nog extra sportkleding. Dit weegt natuurlijk al wel wat.

Vanochtend papa nog naar gezwaaid nadat de douane mij toegang had gegeven en toen begon de reis. Alles goed verlopen. Goede vlucht gehad met een vrij klein vliegtuig, máár raad eens! hij had een A-label! Heb ik ook nog eens zuinig gevlogen ook! Hierna ging ik verder met de treinreis naar Portsmouth Harbour. Gelukkig weet ik nog allemaal hoe het treinverkeer hier allemaal werkt. Komt mijn opgedaagde ervaring al van pas.
Aangekomen in Portsmouth is het wachten op de boot van 14.15(engelse tijd) ja! Ik werd weer aan het denken gezet door mijn hypermoderne telefoon die al aangaf dat het pas 1 uur was ipv mijn horloge een uur later.
In de vertrek hal van de boot zal iemand van In2Action zijn, om iedereen op te vangen. Met de boot varen we op Ryde (volgensmij) en vanuit daar gaan we met een bus naar de camping.
Het zal een drukke week worden!
Tot de volgende keer dat ik weer Wifi heb!

  • 08 Mei 2013 - 14:30

    Frederique:

    Heel veel plezier en succes deze week!! Maak er maar weer 4 super maanden van!! Xx

  • 08 Mei 2013 - 15:55

    Karin:

    lieve Nathalie,

    Het eerste gedeelte van je reis is al goed verlopen. dat is een goed teken.
    Veel plezier en veel succes, we horen wel waar je naartoe gaat.
    Pippa mist je nog niet want ze heeft alleen nog maar geslapen vandaag, Jip mist jou al wel net als wij.
    xxx

  • 08 Mei 2013 - 16:05

    Rita Van Der Heijden:

    Lieve Nathalie,

    Ik wens jou heel veel succes met jouw nieuwe stage avontuur.
    Ik ben benieuwd waar je uiteindelijk terecht komt!
    Ik volg de verslagen met grote belangstelling en kom jou vast wel weer eens tegen bij papa en Karin over 4 maanden.

    Groeten,
    Rita


  • 08 Mei 2013 - 16:20

    Moon:

    Leuk nathalie, dat je alweer in engeland bent!
    Heel veel plezier en daarna op naar de zon!! En......
    Je weet maar nooit waar je mee thuis komt? Hihihih
    Have fun,
    Xx hans en moon

  • 08 Mei 2013 - 16:48

    Stefanie:

    Heey Nathalie,

    Heel veel plezier en succes op je stage.
    Ik ben zeer benieuwd waar je je stage verder mag gaan afronden.
    Ik ga je verhaal weer volgen.
    Veel succes deze week en ook de rest van je stage.
    xx stefanie (Spanje)

  • 14 Mei 2013 - 21:34

    Jeannette Peeters:

    Lieve Nathalie,

    Zo te lezen ben je al een ervaren meisje.
    Je doet het toch maar effen, vliegen,reizen etc.
    Ik wens je een heel fijne stage, zet hem op,
    heb fun en laat maar veel van je horen.

    Liefs xxxxxx Jeannette

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nathalie

Actief sinds 26 Maart 2010
Verslag gelezen: 266
Totaal aantal bezoekers 37375

Voorgaande reizen:

19 April 2014 - 31 Oktober 2014

The real deal!

08 Mei 2013 - 04 September 2013

Laatste stage naar.....?

29 April 2011 - 23 September 2011

Stage in Spanje

29 Maart 2010 - 27 Augustus 2010

Mijn Aupair Avontuur

Landen bezocht: