Bezoekers! - Reisverslag uit Kérkyra, Griekenland van Nathalie Bertram - WaarBenJij.nu Bezoekers! - Reisverslag uit Kérkyra, Griekenland van Nathalie Bertram - WaarBenJij.nu

Bezoekers!

Door: Nathalie Bertram

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

15 Juli 2014 | Griekenland, Kérkyra

We zijn begonnen met Sunweb Belgie. En dat betekend dat we vanaf begin Juni op vrijdag en maandag 1 extra vertrek en aankomst hebben. Gelukkig zijn het er allemaal niet zo veel dus kunnen we die alleen doen. En dus hebben we allemaal 1 keer per maand ‘Belgen dienst’, dan doet dus een iemand de hele week de vluchten die aankomen vanuit Brussel én die heeft dan snachts de nood telefoon doorgeschakeld.
Als er dan gasten bellen midden in de nacht voor iets moet je dus opnemen. En overdag rouleren we de telefoon af en toe. Alle vragen beantwoorden en af en toe ook eens afspraken maken en onszelf daarvoor inplannen in onze eigen planning.
Ik heb de telefoon al een keer gehad, heel de nacht natuurlijk niet fatsoenlijk kunnen slapen. Alleen al met de gedachte dat die af kan gaan. Gelukkig niets gebeurd, maar dat is alleen bij de eerste keer.

Voordat ik wegging stelde ik mezelf erop in dat niemand langs zou kunnen komen. Maar inmiddels is Indra en Cas al langs geweest !! En er staan nog een paar op de planning. Papa en Karin komen in Augustus langs en Elmi ook!
Je leeft toch op naar die momenten toe. En dan gaat de tijd ook sneller.
Soms vind ik de tijd snel gaan, maar of en toe mag het allemaal wel ietsjes sneller gaan.
Iedereen heeft zo zijn ups en downs. Maar gelukkig kan ik wel zeggen dat ik best wel de positieve ben in het team en ze allemaal er af en toe op aan kan beuren.

Tijdens de bezoeken van Indra en Cas heb ik hun het eiland een beetje kunnen laten zien en ook hun kunnen introduceren in het werk wat ik doe. Het is toch gemakkelijker om het allemaal te laten zien in plaats van alles maar uit te leggen op skype.
Met Cas heb ik op mijn vrije zondag een bootje kunnen huren bij Liapades. Zo konden we met onze eigen boot voor 4 uur naar het ‘Paradise Beach” varen. Dit is een strandje wat je alleen per boot kan bereiken en dus niet per auto of lopend. Het was prachtig! Helder water en een heerlijke zon. Echt heel eventjes vakantie. Het was eigenlijk helemaal niet de planning dat Cas langs zou komen omdat hij heel de zomer in Mallorca zou zitten. Maar er waren dus wat wijzigingen en kon hij heel eventjes snel langs komen 

Juli is aangebroken en het word steeds drukker. Ondertussen hebben we 7 vertrekken en aankomsten verdeeld over heel de week:
Vrijdagavond de Belgen
Zaterdag 3 keer vertrek en aankomst van NL
Maandagochtend én nacht (1.05 uur) Nederland en savonds belgen
Woensdag middag komt de Eindhoven vlucht aan.
Je kunt je wel voorstellen dat we nu meer uren maken. Want hoe meer aankomsten we hebben hoe meer meetingen er gegeven moeten worden. We maken ook steeds meer kilometers met de auto. Heel vermoeiend af en toe.
Er komen dagen voor dat ik vanaf 6 uur sochtends oppad moet en pas aan het einde van de dag 8 uur weer stilzit.

En dan is het af en toe wel fijn om op je vrije dag gewoon alleen maar in de zon te liggen en uit te rusten. Afgelopen donderdag zijn Michal en ik naar Aqualand geweest (op kosten van de zaak natuurlijk;) ). Even lekker een dag het kind uitgehangen op de glijbanen!

Tot snel!

  • 15 Juli 2014 - 19:34

    Jeannette Peeters:

    Lieve Nathalie,

    Leuk weer iets van jou te horen. De foto's die je ons laat zien zijn prachtig.
    Ik zou best wel een weekje willen overkomen.
    Ik kan me voorstellen dat je er erg naar uitkijkt om visite te ontvangen.
    Het is heel leuk dat pappa en Karin ook komen.
    Wij gaan a.s. Zondag op vakantie naar Kroatië. Wij gaan met de
    Caravan met Francois en Margo. Stefan gaat ook met ons mee.
    Ik zal je wel vertellen hoe het gegaan is.
    Nathalie ik wens je verder nog veel sterkte toe met het verblijf in het
    zonnige Griekenland.
    En laten we maar veel van je mogen horen.

    Liefs Jeannette

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nathalie

Actief sinds 26 Maart 2010
Verslag gelezen: 280
Totaal aantal bezoekers 37366

Voorgaande reizen:

19 April 2014 - 31 Oktober 2014

The real deal!

08 Mei 2013 - 04 September 2013

Laatste stage naar.....?

29 April 2011 - 23 September 2011

Stage in Spanje

29 Maart 2010 - 27 Augustus 2010

Mijn Aupair Avontuur

Landen bezocht: