Time to go with the Sunweb Flow - Reisverslag uit Waalre, Nederland van Nathalie Bertram - WaarBenJij.nu Time to go with the Sunweb Flow - Reisverslag uit Waalre, Nederland van Nathalie Bertram - WaarBenJij.nu

Time to go with the Sunweb Flow

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

18 April 2014 | Nederland, Waalre

Morgen heel vroeg (06.00 uur) is het weer zover, ik vertrek voor 6 maanden (mijn langste periode) naar Corfu! Daar mag ik Sunweb gaan vertegenwoordigen als Hostess. Corfu is het meest noordelijkste eiland van Griekenland in de Ionische zee. Ze zeggen: het mooiste eiland. Eerst zien dan geloven natuurlijk!

Dit jaar iets heel anders dan Animatie en Entertainment, maar ik ga dan nu ook voor het eggie! Niet te makkelijkste keuze maar wel een met de meeste uitdaging en leerkansen voor mij. Iets wat mij als muziek in de oren klinkt natuurlijk.

Anders dan andere jaren ben ik erg zenuwachtig voor mijn vertrek. Mijn perfectionisme komt bovendrijven, want ik wil natuurlijk de beste Harry zijn voor de vakantiegangers van Sunweb!
Veel wordt nieuw voor mij. Ik kijk vooral op tegen de klachten en de chagrijnige hollanders. Die eigenlijk altijd wel iets te miepen hebben. Máár, na een of twee weken zijn ze altijd weer weg dus dat is dan ook wel fijn.

Ook heimwee is al aanwezig. Heimwee?!?! Uit mijn mond?
Ja, zelf vindt ik het ook raar. Waarschijnlijk omdat het z'n grote stap vooruit is in mijn carrière en ik voor veel onbekende dingen sta. Maar zeker omdat ik vorige week Cas al op het vliegtuig heb gezet naar Mollorca. Times flies when your having fun, zullen we maar zeggen. En dan is er altijd nog Facebook, Whatsapp, Skype en nog veel meer. Nu alleen nog goed internet hebben! En dan kan ik iedereen in Nederland & Mallorca 'normaal' bereiken. Het blijft toch elke keer weer een verassing hoe dat internet gaat werken.

Een aantal dingen zijn al wel duidelijk voordat ik vertrek.
Er staan morgen 3 collega's mij op te wachten op het vliegveld van Corfu. Niet alleen voor mij hoor, want de eerste gasten zullen in hetzelfde vliegtuig als ik vliegen. Een stagiaire komt ook nog, die later het team komt versterken. Verder is het allemaal nog een verassing! En laat ik nou een lol zijn op verassingen!

The real deal!

  • 18 April 2014 - 20:00

    Jeannette Peeters:

    Lieve Nathalie,

    Ik wens je een fijne vlucht naar Corfu.
    Een goed verblijf, geen heimwee want we mailen heel veel.
    Zon zal je genoeg krijgen en we houden je met alles op
    de hoogte.
    Liefs en kusjes van Jeannette

  • 18 April 2014 - 22:09

    Carin:

    Lieve Nath,

    Heel heel heel heeeel veel plezier in Corfu! Geniet ervan en maak vooral veel foto's om ons jaloers te maken! Je kunt het meid en ik weet zeker dat ze kei blij met je zullen zijn. :) We Skypen! !

    Liefs en een dikke kus,

    Carin

  • 18 April 2014 - 23:24

    Rita Van Der Heijden:

    Lieve Nathalie,

    Ik wens je morgen een goede en veilige vlucht naar Corfu.
    Verder wens ik je een fijne, leerzame tijd. Het is een bijzonder eiland, dus geniet er maar van.
    Succes!
    Liefs Rita

  • 19 April 2014 - 10:19

    Veerle:

    Hee Nathalie!
    Veel plezier! Ik weet zeker dat je het kunt ;)
    Oh, en niet te bruin worden!
    xx Veerle

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nathalie

Actief sinds 26 Maart 2010
Verslag gelezen: 348
Totaal aantal bezoekers 37346

Voorgaande reizen:

19 April 2014 - 31 Oktober 2014

The real deal!

08 Mei 2013 - 04 September 2013

Laatste stage naar.....?

29 April 2011 - 23 September 2011

Stage in Spanje

29 Maart 2010 - 27 Augustus 2010

Mijn Aupair Avontuur

Landen bezocht: